Siem is vandaag volgens mij in een sprongetje gekomen, want hij huilt al de hele dag. Als hij bij me zit, of bij iemand anders is het goed, maar zodra ik hem weer wegleg - in box of bed - huilt hij meteen weer. Nu dus ook, maar ik moet hem even boven laten liggen. Misschien valt hij na 20 minuten toch in slaap, anders ga ik hem maar weer helan. In totaal heeft hij 2 uur geslapen tot nu (16.15 uur) en dat is best vermoeiend, ook voor hem. Maar hij gaat gewoon niet slapen, ik kan hem niet helpen. Ik weet dat het tijdelijk is en dus over gaat, maar nu moet ik even mijn frustratie kwijt. Hij ging al weken zooooo lekker! Nou ja, ik raap mezelf wel weer bij elkaar...
Ach Juud, wat sneu....voor jullie allebei. Niets ergers dan je kind zo huilend zien.. (die sprongetjes ook, ze blijven elkaar opvolgen). Laten we hopen dat hij vannacht lekker slaapt, na zo'n wakkere dag... sterkte Amber
Dank je Amber! Ik merkte dat ik gewoon even frustratie kwijt moest, maar na een belletje met mijn beste vriendin was ik al weer wat rustiger. Hij slaapt nu, maar wel erg onrustig. Volgens mij droomt hij naar. Het is natuurlijk vooral erg sneu voor hem, want hij begrijpt gewoon zijn eigen wereldje niet meer. Ik weet echter dat er morgen weer een dag is, en zag er gewoon een beetje tegenop. Nu mijn man weer thuis is voel ik me al weer een stuk beter. Er zijn natuurlijk kindjes die het na 4 maanden nog altijd moeilijk hebben en wat dat betreft mag ik niet klagen. Siem was sinds zijn 3 maanden echt rustig en tevreden geworden. Ik dacht net ineens dat voorheen alle dagen zo waren en toen was het al niet meer zo erg. Het was een optelsom van werkstress en teleurstelling denk ik. Het zal nog wel even moeilijk worden, maar ik ben er zelf al weer veel rustiger onder. Sterkte aan alle andere moeders in sprongetjes of gewoon zware tijden.
af en toe relativeren helpt he... maar soms is dat ook heeeel erg moeilijk. Vriendinnen bellen is een goeie! sterkte en slaap lekker... Amber