Vanmiddag ging ik voor het eerst in lange tijd weer batmintonnen, was halverwege de zwsch gestopt toen was er zomerstop en toen was ik bevallen dmv keizersnede dus langgg niet geweest. Iedereen vragen natuurlijk van hoe is het enzo en met je zoontje, hartstikke leuk allemaal natuurlijk. todat er 1 gompie(volwassen kerel, ook vader) naar me toe komt en ook vraagt het gaat. Toen vroeg ie hoe is het met je kind, alles goed. Dus ik ja hoor prima is, bijna 4mndn enz... Toen zag je hem echt denken van ik moet nog iets vragen ikmoet nog iets vragen, maar wat? Toen vroeg ie , vind je het nog steeds wel leuk? Najaa zo domme vraag. Ik dacht zal ik normaal antwoorden, neeej toch maar niet, domme vraag dom antwoord. dus ik zegg neeee vind dr geen zak meer aan en we gaan hem ook binnenkort inruilen.hahah Ja kom op, wat is dat nou voor een vraag vind je het nog wel leuk, wat had ik moetten zeggen, nee eigenlijk niet maar het moet maar hahahahahhahaha Jullie ook mensen met domme vragen?
iemand die vraagt of ik wel 16 ben (sigaretten halen)en ondertussen mijn rijbewijs in zn handen heeft en mn geboortedatum gaat controleren.
Ik moest laats echt enorm lachen om mijn vriend.. Die vroeg ... Wanneer kunnen we de geboorte kaartjes eigenlijk op halen .. Whaha euhh nou als de kleine geboren is weten we gelijk de datum en het gewicht makkelijk he ... Mannen
haha ja dat vroeg mijn man ook, kunnen we de geboortekaartjes al bestellen, dan is dat maar gedaan Ik zei ook uh, is de geboortedatum, lengte en gewicht niet handig om te weten?
Sam (voor de duidelijkheid onze dochter, dus een meid) ligt in haar couveuse met haar benen wijd en luier open (ivm een operatie).. Komt de dokter aan, "en hoe gaat het met HEM?"
Marijke wil me er niet al te veel mee bemoeien hoor maar je moet de geboorte kaartjes al wel bestellen bij de drukker dat moet 6 tot 8 weken voor de geboorte ( bij onze drukker dan ) en als je kindje er dan is geef je de juiste datum , gewicht en lengte enzo door dus je vriend is mischien minder dom als je denkt haha
heb een dochter roze parasol in de kinderwagen roze jas muts staartjes broek noem het maar op vragen mensen op straat nog: is het een jongen of een meisje?
tweeling hier hetzelfde kyana had een roze tut, een roze jas, 2 staartjes een roze knuffelbeer.... "ach gossie wat eenleuk kindje! is het een jongen of een meisje "
o en nu net; komt me vriend na een half uur binnen {we gaan klussen aan de keuken} anniek; ik kan de mixer {om de tegellijm te maken} écht niet vinden! weet jij hem te liggen? jahoor opd e werkbank... mmm... mompel hij gaat terug naar de garage en na weer een half uur komt ie weer aanzetten; ik vind hem écht niet! zucht, ik sta op, loop naar de garage en zie hem van veraf al liggen......
Als je haar geknipt en geverfd is, altijd wel iemand die dan vraagd, goh, naar de kapper geweest? Nee, ik werd wakker en het was in eens zo, raar hé?
Als je op het eind van je zwangerschap met een dikke toeter loopt en dan de vraag: Goh nog steeds niks? Euh jawel hoor, gister ben ik bevallen en ik had vanmorgen trek in een skippybal vandaar die buik! Like duh! :-s
Nee deze dan Ik was al bevallen, kom ik een vriend van mijn vriend tegen die vraagt "hoelang moet je nog" PARDON? Ik had een buikje alsof ik 4 maanden zwanger was toen, dus ik antwoord wat denk je dat ik 15 maanden zwanger ben. Was hem maanden eerder al tegen gekomen toen ik inderdaad rond de 4 a 5 maanden zwanger was.
Schei uit zeg! Ik werk in een kinderkledingzaak. De jongens en meisjes kleding hangt gescheiden dus aan de ene kant jongens en aan de andere kant meisjes. Bij de meiden hangt heel veel roze en nog kunnen mensen vragen stellen als: Mevrouw heeft u ook meisjes kleding? Uuuuuuh,ja....U staat er 2 centimeter naast.... En inderdaad,ook domme vragen over Fenneke. Helemaal opgetut,rokje aan,jasje met roze,laarsjes met beenwarmers... Ooooh,wat een schatje zeg,mag HIJ een koekje? Dan zakt mijn broek af hoor... Ook domme vragen over mijn hond. Ik heb een Bull-terrier. Is dit nou zo`n Pittbull? Ja meneer,pas maar op want die zijn heel vals en als je haar aanraakt bijt ze uw hand eraf..
@draak... of je het nog wel leuk vindt? Goh, werkt die jongen toevallig bij het CB? haha Sasha draagt ook heel vaak roze, ook vaak hij tegen haar zeggen of wat is het een jongen of meisje.. Iemand vroeg dat afgelopen donderdag aan me. Ik zei: Goh, ze draagt roze, wat zal het zijn? Hij: nou als ik een jongen krijg, krijgt ie een roze kamer.
ja idd dommer dan dom kan niet bij mij een domme opmerkijng ipv vraag 2weken na de bevalling op kraamvisite...tjee je hebt nog wel een buik he? whaaaaaaaaaa