Domme vragen bestaan niet --> Dus wel!

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Lig echt onder de tafel van het lachen...dit is echt té grappig....

Had gister een actie die ik hier ook wel vind passen...geen uitspraak maar toch..
    Zaten in een theehuisje te wachten op onze bestelling... Het is een oud kerkje en ineens hoor ik panfluit muziek.... Dus ik kijk om me heen van he...dat klinkt gezellig..... kijkt hubbie me veelbetekenend aan: ehm das JOU telefoon hoor.... hij keek me echt aan alsof ik gek was geworden....
    Tja.......heb een nieuwe foon....kan ik het helpen.... Heb btw wel mn ringtone aangepast, staat nu gewoon op een echte ouderwetse ringring....om dit te voorkomen......Wat kun je soms domme acties hebben.... :oops:

2. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Nu moet ik denken aan mijn ringtone.
    T heeft niks te maken met domme acties of opmerkingen, maar tis wel heel grappig.
    Ik heb al vaak mee gemaakt dat mensen naar buiten rennen om te kijken wat er gebeurt als mijn ringtone gaat.
    Ik lig helemaal dubbel als ik dan mij gsm uit mn tas haal en de mensen verbaasd naar mij zie kijken en dat ze beseffen dat ze voor zoiets naar buiten zijn gerend...
    Mijn ringtone is n.l de sirene van de brandweer.

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha over ringtone gesproken...
    Ik had een tijd terug een ringtone van de omroep van de trein. En ik stond op de station, word ik gebeld. Hoor je: 'dingdong, dames en heren..de stoptrein naar Den Haag van 14.35 vertrekt van spoor 4.....herhaling..' en zo door. Je had mensen moeten zien kijken hahaha.

4. Niet meer actief

Maar dat klinkt dan toch nooit zo hard als dat die 'speakers' het normaal doen. :(

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nee klopt, ik had ook nooit verwacht dat mensen erin zouden trappen. Maar de mensen die naast mij stonden schrokken echt ;). Het was nog vroeg, misschien lag het daaraan :).

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow mijn moeder heeft ook altijd van die domme telefoonacties. Staan we bij de Hema, bij dat gedeelte waar je wat kan eten, om af te rekenen. Gaat dat piepje van de magnetron af, denkt mijn moeder dat het haar telefoon is. En ook nog gewoon opnemen: ja hallo? En dan tegen mij zeggen: hmm, ze hebben weer opgehangen.

7. Niet meer actief

Hahaha :)

8. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Zo was er eens iemand die WILDE mij gewoon een vraag stellen en belangstellend lijken. Hij vroeg hoe zwaar was hij bij de geboorte. Ik zei 1700 gram. Zo hee , zegt ie , dat is ook best zwaar!
    Dit is mss iets anders waar het topic voor bedoelt is maar ik vond het zo dom!

9. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    O ja we reden eens door Duitsland door een Nederlandse wijk. Zeg ik tegen mn vriend: Goh ik meende dat hier zoveel Nederlanders woonden Maar alle auto's hebben een Duits nummerbord!
    deuhhhhh....Het duurde even voordat het kwartje bij me viel!

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

mn man laat z'n stagiaires het luchtbelletje van de waterpas bijvullen, hihi...

11. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    wij stuurden, in de verpleegkliniek, leerlingen naar de keuken om een diabetesbanaan te halen voor een diabetespatient.

12. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Christina Aguilera heeft toch een keer gevraagd waar het filmfestival van Cannes gehouden werd dat jaar? :rolleyes:

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    :) Haha ja die vraag kreeg ik op het laatst ook geregeld. Ook iemand met de vraag: "goh, je loopt nog?"
    Ik: "ik kan er slechts bij gaan kruipen he?" ;)

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ook nog zoiets doms... Oude schoolvriend van mijn man kwam hier op visite. Koen was geloof ik net 1 jaar zoiets. Hij vroeg de hele tijd aan Koen: Hoeveel vingers steek ik op? :( :rolleyes: Heb toen maar even verteld dat hij nog niet kon tellen :( Pffff... wat een EI!

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ach ik heb ook weleens gehad hoor. Er werd gevraagd" ach wat een scheetje hoe heet je kindje" Dus ik haar naam zeggen. Ach wat een lief knullentje.

Grrrrrrrrr Als het nou een naam was dat voor allebij kon maar het is echt een meisjesnaam. Komt ook best vaak voor in haar leeftijd.

Ik heb maar gezegd dat ze gelijk had en dat we onze zoon maar een meisjesnaam gegeven hadden. Ze had hem door.

Ik heb zelf een keer gehad dat ik op mijn werk met een mannelijke klant aan de telefoon zat. Toen ik ophing zei ik nog netjes" totziens mevrouw" :oops: . Meneer wist nog wel even te vertellen dat hij echt een piemel tussen zijn benen had hangen hoor. Ik was toen 17 en ik schaamde me kapot.

16. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

"Mijn vriend is er heilig van overtuigd dat deze 10 kilo wordt... aangzien mn zoon 7 was....."

"10 kilo :confused: "..... maar schat de drukken gewichten van kinderen uit in ponden... dat zijn geen kilo's !

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hahahaha lollig

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    mijn lieverd was laatst met zijn mobiel aan het bellen.. vraag hij ondertussen aan mij.. lieverd heb jij mijn telefoon gezien.. ik kan hem nergens vinden:p..Dus ik lieverd.. je hebt hem in je hand.. En hij ow ja.. ik kwam niet meer bij

19. Niet meer actief

Hier ook dagelijks! Ik ben niet zo van de rose kleertjes maar ik doe het nu wel expres aan! Ben die stomme vragen/opmerkingen zooooo beu! Maar goed ze zien het nog steeds niet :(

20. machoangel

11 okt 2008
    31
    0
    0
    Lig hier helemaal in een deuk.

Heb het een keer gehad. Mijn zus en ik waren beide zwanger zij was uitgerekend begin februari en ik 3 weken later. Zij is al eerste bevallen en ik liep samen met haar over het winkelcentrum en toevallig liep ik achter de kinderwagen met haar zoontje. Komt een goede vriendin van ons beide naar me toe gerend; hey ben je al bevallen? En ik had echt een dubbele skippybal buik hoor niet normaal zo dik ik was. En ik doodkalm; ja. loop ik 2dagen later in de supermarkt komt dezelfde vriendin, ik dacht dat je al bevallen was?

En toen ons 2e kindje was geboren liep ik met een tweeling wagen. De jongste lekker in zn babynestje de oudste toen anderhalf zat lekker aan een eierkoek. zegt iemand; goh is het een tweeling?
    en ik weer heel droog; jahoor de ene is anderhalf en de ander is net 4weken.

Deel Deze Pagina