ik heb een keer gehad op mijn werk.. ik ging wandelen met 4 baby's in de vierlingwagen.. 4 totaal verschillende baby's eentje bruin.. 2 wat ouder.. en een hele kleine.. komt er een oma'tje aan.. oh kijk een vierling.. zegt ze tegen de baby's .. zijn jullie lekker met mama op stap.. haha ik moest echt zo hard lachen..
Ik heb geen domme opmerkingen maar wel hele domme dingen! Er zat een telefoonnummer in mijn hoofd en wist echt niet meer van wie die was......dus ben gaan bellen, maar de lijn bleef maar ingesprek echt een aantal keer geprobeerd die dag, en de volgende dag natuurlijk weer, want ik wilde nu wel weten van wie dat nummer was.........je raadt het al weer in gesprek.......Mobiel gepakt en weer nummer ingetoetst en verrek hij ging over............was mijn eigen telefoonnummer wat ik al 2 dagen aan het bellen was Bij de slager....Youri in de wandelwagen......2 maanden oud! Vraagt de aardige mevrouw......Mag hij een plakje worst!
is dat je meisje op de foto in je banner? wat een leuk koppie zeg! ik zag gelijk dat het een meid is en dan kijk ik niet eens naar de kleren
ja dat zegt iedereen hier haha maar de mensen die we op straat tegen komen of op verjaardagen zien het dus gewoon niet! Mn moeder kwam laatst met een geweldig (not) haarbandje aan met zo'n grote strik erop en die zetten we volgende keer gewoon op dr koppie hahaha
Oh en wat ook zo leuk is als ze dus zeggen "oohh wat een lief KNULLETJE" dan zeg ik "ja het is een heel lief meisje idd" Dan moet je die gezichten toch eens zien he ik was op weg naar mn bed dus truste
Haha, dat bij de slager hadden wij ook al. Milan was net geboren, eerste keer dat ik met 'm naar buiten ging, ff naar de slager. Vraagt die kerel: mag hij een plakje worst? Dus ik zeg: nou, doe maar niet hè. Vraagt ie ook nog: waarom niet? Ehm, nou omdat ie misschien pas 3 dagen oud is. En nog iets doms (maar ook wel lief). De opa van mijn vriend (90 jaar) belt elke dag op om te vragen of Milan al kan lopen, hij wil zo graag een keertje met 'm gaan wandelen.
Jaja, ik vind het ook echt wel heel lief hoor. Ze hebben ook de hele kamer volhangen met foto's van Milan (enige achterkleinkind, dus heel bijzonder natuurlijk) en elke avond voordat hij naar bed gaat zegt ie tegen die foto's: nou manneke, wordt maar snel groot, dan gaan we samen een keer naar de kroeg. Echt superlief. Wel jammer dat ie dat waarschijnlijk nooit meer mee gaat maken.
zo lief.... en van de ene kant moet ik huilen door je berichtje.... De dag dat ik bevallen ben van mijn zoontje.... hebben ze mn oma gevonden.... Ze heeft wel mn zwangerschap meegemaakt... wist dat ik ging bevallen, maar nooit haar achterkleinkind gezien.... sorry helemaal off-topic maar moest het even kwijt...
Wat zei je: hij lust wel metworst? mn vader kwam een keer thuis met de mededeling: De hond van die en die is ook overleden. Mn moeder: oh is die dood dan? Het hele voorval natuurlijk niet grappig, maar door de nuchtere opmerking van mn moeder lag ik in een deuk!
Ruben was net 1 weekje oud. Komt er zo'n verzekeringsmannetje langs op de boel weer een beeje bij te stellen. Was zijn 1e vraag of het wel gepland was?! Hoezo onbeschoft?
gisteren vertelde een vriendin van me dat haar buurman ook een opmerking had hij wou geld gaan pinnen bij een geldautomaat en toen hij daar aan kwam kwam er net een geldloper aan. deze ging naar binnen. na een tijd is die buurman weg gegaan. zegt ie tegen mijn vriendin. weet je dat daar de heledag een man in zit die mensen het geld geeft dat je wilt hebben (hahahah) die mensen vullen alleen de automaten en gaan dan weer nou dat snapte die echt niet
mijn petekindje was net bij mijn ouders.. 11 weken oud.. zegt mijn vader heel trots..ik hb de luier helemaal zelf verschoond..mijn moeder zei nog.. ja dat kan die wel ja.. ga ik even laten zijn luier verschonen.. zit die achterstevoren aan.. hahaha..waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan..
niet lullig bedoeld maar toch...... *Edit moderator: link verwijderd. het is niet de bedoeling dat geopende topics op zwangerschapspagina worden uitgelachen*