ik vind het wel een domme vraag, ze is gepland zwanger maar heeft niks uitgezocht zo te lezen. Als je zwanger wil raken weet je een en ander toch wel hoop ik.
Ik denk als je gaat kijken dat je verbaasd zult staan hoe weining veel mensen weten over het menselijk lichaam.
Nou inderdaad.. en gelukkig weet jij alles dat scheelt! Ze is 19 jaar oud en stelt gewoon een vraag..! Hoe zou jij t vinden als je hier ergens een vraag stelt om m vervolgens op dit "domme vragen" topic terug te vinden?! Maar oke.. Wat ook erg irritant is als je bijv. iets kwijt bent en de ander zegt: "Ja maar waar heb je ze dan voor het laatst gehad/gezien" Ja als ik dat wist was ik ze nu ook niet kwijt
Nou ja, zeg! Ik vind dat helemaal geen domme vraag. Het zou pas dom zijn als ze die vraag niet zou durven stellen omdat mensen haar dan dom vinden, denk je zelf ook niet? Het is maar goed dat er geen topic ''lage opmerkingen'' bestaat, dat had ik jou er tussen gezet, Catje86...
Ik vind dat ook geen domme vraag, bij dieren kan dat wel namelijk. Bijv bij honden. Ennuh, ze is nu toch bezig met informatie inwinnen?
ik ben het inderdaad met je eens dat het niet hier in dit topic had hoeven te staan, maar dan nog vind ik het niet echt een super snuggere vraag, maar dat is MIJN mening. en over dat het bij dieren wel kan, wij zijn toch geen dieren
@ krokus, wij zijn ook zoogdieren hoor Ik vind het dus geen domme vraag, maar dat is MIJN mening. Net zoals jij JOUW mening hebt.
Mijn man is aan het zwemmen met ons dochtertje die een knalrozebadpakje met rushes aan heeft. Zegt een moeder die voorbij zwemt tegen d'r zoontje, "kijk uit voor dat knappe jongetje" (mijn dochtertje bedoelend) Ok ze heeft nog geen lang haar (ze is pas 20 mnd), maar hallo hé: een roze badpak met rushes!
Trouwens, domme vragen/opmerkingen hé... Ik heb er nog wel eentje in de aanbieding. Een paar dagen geleden was ik aan de wnadel met iemand en omdat het best koud was gingen we even in de auto zitten om op te warmen. Motor aan, verwarming aan. Ghehehe komt 'ie: 'Loopt de accu nu niet leeg?' zei ik. 'Nee hoezo?' zei de ander. Waarop ik met mijn gebrek aan logica zei: 'we rijden toch niet? de accu laadt toch op door het draaien van de wielen?' Gênant....
Trouwens, ik heb er ook nog 1 Ik zat op mijn werk, en ik had een zere navel, waarschijnlijk gewoon door het oprekken van de huid. Dus ik zeg tegen mijn collega, goh, ik heb me toch een zere navel! Zegt ze oh, dan trekt de baby waarschijnlijk aan de navelstreng... hahaha
laten we het even bij onszelf houden. het is niet leuk voor TS om haar geopende topic in dit topic tegen te komen. (verder heb ik zojuist alle 16 pagina's met veel plezier gelezen!)
Was die bovenste opmerking voor mij bedoelt of bedoel je het gewoon in het algemeen? Ik persoonlijk bedoelde er namelijk echt niks vervelends ermee... Want eigenlijk vind ik gewoon heel dapper van degene die dat topic opende dat ze gewoon dingen durft te vragen... Sorry als het verkeerd is overgekomen... Vriendjes?
Och... moest wel lachen toen ik op een andere site las: "wat kan ik doen om zwanger te worden.... mijn vriend doen er alles voor... en doen altijd standje 69".... tja... denk dat iemand dan toch de namen... door elkaar haalt... Al werd die "minares" van Boris Becker natuurlijk wel zwanger