whaaahahaha, geweldig!!! Wij waren laatst op visite bij de opa en oma van mijn man. Mijn man vertelde trots dat hij met onze dochter naar babyzwemmen was geweest en dat ze haar roze badpakje aan had gehad. Zegt oma 'kijk maar uit, straks denkt iedereen nog dat het een meisje is'
Serieus? heb je oma niet heel rara aangekeken en gezegd goh ikdacht dat ze dat ook is of iets dergelijks?
Mevrouw op straat die in de maxicosi kijkt en vraagt of het een jongetje is... Ziet ze dan niet dat mutsje met 'Boy' erop?
ok soms zijn mensen stom als het om kleren gaat maar soms trekken mensen hun kids ook de foute kleren aan hoor. Hoevaak ik jongens wel niet met meisjes truitjes en sokjes heb in me groep of omgekeerd meisjes die ze kleden als knullen. Ik zie het gelsacht vaak wel hoor ook wij hebben vaak jongens in onze groep met lang haar en vaak 2 oorbelletjes in tja dat doen ze vaak in andere culturen en dan komen er invallers of de fotograaf meisje kom eens hier. Ik zo euhhh dat is een jongen O maar hij heeft lang haar en oorbellen in dus ik dacht... Kom op nou kijk ook eens naar het gezicht .
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het laatst op mijn werk ook had. Er kwam een collega langs met zijn kids. Dus ik zeg (half opkijkend van mijn bureau): zo dames, met papa mee? *jaja, is al een domme vraag * Zegt 1: ik ben een jongen hoor! Hij liep achter zijn zus en beide hebben ze lang blond haar....dus ik had gewoon niet goed gekeken... Lang haar is leuk, maar dan is het tijd voor de kapper hoor! hahah
Nou... ik was vorige week met mijn vriend en Sanne in de Aldi in Borger. Komen we bij de kassa, zegt ze ohhh.... ze lijkt op haar vader...... ze is zeker géén halfbloedje. (terwijl mijn vriend Javaan is en dus gekleurd) Ehhhh duh.
Hier kwamen zo'n 6 weken na de geboorte een oom en tante van m'n man op kraambezoek. Ik was even op de slaapkamer om onze dochter te voeden en ik hoorde dat m'n man dat tegen oom en tante zei toen ze binnenkwamen. Blijkbaar had de tante het niet meegekregen, want na een tijdje hoorde ik de vraag: "Goh, zijn Minke en Minke jr er niet?" "Nee, jullie komen op KRAAMvisite, dus dacht ik, laat ik maar even weggaan met de baby, is wel zo gezellig... " (dacht ik in de slaapkamer)
Whahahaha....die kraamvisite! Maarre, ook met een andere huidskleur kan je kindje toch erg op de papa lijken? Vind dat geen rare opmerking hoor.
ik snap hem ook niet, alsof je als je een baby ziet het eerste wat je zegt dat het geen halfbloed is. Beetje raar.