Ik denk toch zeker wel dat haar vriend de vader is (anders zou ze het er toch bijzetten?). Nou ja, misschien komt ze ons gauw verlossen :-D
Nog eens gelezen. Ik denk idd dat hij wel de vader is, maar dat de kassiere er 1 opmerking van maakte.. Dat die dus zei van ze is zeker geen halfbloedje. Misschien dacht ze dat het meisje van haar vriend en iemand van dezelfde afkomst is. Dus niet van haar.
Eh dames hebben jullie het kindje op de foto bekeken? Is duidelijk geen vol NL kindje... denk dat ze bedoeld van DUH iedereen kan aan t kindje zien dat het geen vol NL is en dus wel op haar vader lijkt
Ik werk bij reisinfo en nu krijg ik daar dagelijks wel rare vragen, maar deze vond ik er toch wel uitspringen: "hoeveel strippen zitten er op een 15-strippenkaart".
Ik denk dat ik eruit ben. Ik denk dat die géén eigenlijk een moet zijn. Dan is het logischer en inderdaad een duh-moment, en bedoeld ze wat jsztD schreef.
Ow, heb niet eens naar de foto gekeken... Alle verhalen tot nu toe waren zo wel aardig duidelijk. Volgende keer graag de vermelding: zie bijlage Hahahah Dan was het inderdaad een beetje onnozele opmerking. Toch: een kindje kan dan wel dezelfde kleur hebben...maar hoeft daarmee niet sprekend op zijn/haar papa te lijken.
@JsztD Helemaal juist. Eigenlijk zou ze het zelf wel moeten zien, omdat haar eigen kleinkindjes ook halfbloedjes zijn. Ik zal kijken of ik een foto van Sanne kan plaasten. Dan is het misschien duidelijker te zien dat ze een kleurtje heeft [img=http://img522.imageshack.us/img522/6870/sanneverkleindqb3.th.jpg][img=http://img522.imageshack.us/images/thpix.gif]
Vanmiddag in de supermarkt ff muisjes gehaald 1 doosje roze en een doosje blauwe... Zegt zo'n vrouw owhh u krijgt een 2-ling .. Ik zo nee 1.. Vraagt ze, maar weet je wel wat het word? Euhhh daarom neem ik ook roze en blauwe muisjes.. haha
Ik kreeg gister de opmerking van een vriend van ons. (die ik al 8 jaar ken) Ik zag gister je tweelingzus. Eikel, die heb ik niet eens, dat was ik! :x
Ik liep een paar maanden geleden met mijn nichtje (12 jaar, ik 20) in de AH. We staan bij de groente en ik vraag wat ze vanavond wil eten (ze logeerde bij ons) komt er ineens een medewerker van de AH aan (Man, 40+) en die zegt: "Zo meisje, mag jij altijd van je moeder uitkiezen wat je gaat eten"? "Nou meneer, das echt niet mijn moeder hoor! Dat ziet u toch zelf ook wel hahahaha" Ik was erg blij dat ze er zo op reageerde want ik stond echt even perplex. Mn nichtje ziet er echt totaal niet jonger uit dus zal ik er dan heel oud uit zien? Haha.