Domme vragen bestaan niet --> Dus wel!

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ben zelf vrij fors van mezelf (lees gewoon erg dik) dus toen ik zwanger was viel dat niet zo heel erg op, maar op het eind zag je wel degelijk een zwangere buik. Na de bevalling loop ik lekker met ons meisje te wandelen, kom een kennis tegen en die zegt: huh was jij zwanger? Nee deze hebben we geadopteerd... en dit wordt dus iedere keer als ik wandel en een vage kennis tegenkom gevraagd, word je een beetje simpel van.

of ook een leuke van mijn man. Uh schat, Helin heeft gepoept. Uhhh ja en? met andere woorden, wil jij ze effe verschonen? Kan ie zelf ook goed lijkt me maar ja, ik doe het dan toch maar effe.

2. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ;) achja niet iedereen is even slim he.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha..onze kanjer ligt lekker in de kinderwagen.
    Dikke jas aan, lekker ingestopt (was dec. / jan.) lekker onder een dekentje. Blauwe muts met zijn naam op zijn hoofd.

Voorbijganger: aaaahh...Is het een jongen of een meisje?
    Ik: jongen.
    Voorbijganger: hoe heet hij?
    Ik: Pieter :(

Echt...als je zo de wagen in moet om te kijken...je moet nog eens goed kijken omdat je niet weet wat het is...dan mis je die MUTS toch niet?

En

Na een half jaar de vraag:
    Jullie gaan zeker gauw voor een tweede, omdat deze ruim 3 jaar heeft geduurd.
    Wij: hoezo, we hoeven alleen het UMCG maar te bellen, ze zetten er zo nog 1 voor ons in elkaar :(

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, op het werk:

"Oh sorry, dan ben ik verkeerd verbonden"....

Nee hoor, ik denk echt dat u zelf het verkeerder nummer heeft gedrukt (draaien lijkt me ook niet meer gepast onderhand ;)).

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.819
    4.057
    113
    Ik werkte en in restaurant en daar kwam een stelletje eten.
    Mijn collega ging opnemen wat ze wilde drinken en dat meisje besteld jus d'orange. Mn collega vraagt of ze een verse jus wil of een gewone.
    Vraag dat meisje: Verse jus dat is toch met de schil meegeperst. :(

Mn collega zegt nee, maar dat wil ik wel voor je maken hoor!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whhahahahaahah...ja, heerlijk..zo'n schilletje!

7. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    wat mij in deze zwangerschap opvalt is dat mensen weten wanneer ik ga bevallen. toen ik 32 weken was, kwam er op mijn werk naar me toe, ja, ik zie het al, je loopt alsof je een bowlinbal hebt ingeslikt en volgende week ga je bevallen. :rolleyes: , dus ik zei, ik hoop het niet, ben pas 32 weken, haar gezicht werd iets roder, en gisteren weer, ja, jij moet nog 2 of 3 dagen, het zit zo laag. ik hoop het toch echt niet!is nog niet goed, net als de mensen zeker weten wat je krijgt, ja, je krijgt echt een .... en ik heb het nooit mis! zelfs de vk. weet het niet en ook wij niet, maar er zijn mensen met onvermoede gaven! 8) misschien kunnen ze er geld mee verdienen :)

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Mijn dochter is ruim 7 weken te vroeg geboren. Toen ik een week na de bevalling even langs ging op mijn werk met beschuit en muisjes (en dus zonder dochter, die nog in het ziekenhuis lag), zegt een collega: "ach, wel lekker dat je nu nog de nachten door kan slapen toch?" en in diezelfde hap lucht kwam er ook nog achteraan "eigenlijk wel lekker zo vroeg bevallen, kijk je er niet zo tegenop"

Ja, dat vind ik DOM
    Ik was nog steeds niet mentaal bijgekomen van die rollercoster waar je in terecht komt bij zo'n te vroege bevalling en de angst dat je kindje het wel of niet gaat halen en dan zulke opmerkingen.

En het allerergste? Ze is zelf moeder van 2, je zou toch denken dat ze wel een beetje (moeder)gevoel in die donder zou hebben toch?!?!?

9. Niet meer actief

Nou jaaaa zeg.. dat is wel het toppunt van LOMP!
    Wat heb je gereageerd?

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha bij mij voorspelde iedereen ook dat ik een jongen zou krijgen. Want ik draag naar voren (had toen nauwelijks een buik), geen puisten enz. En al die mensen hadden het bíjna altijd goed hoor. Yeah right, tis toch echt een meid!

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik vind dit eigenlijk gewoon onbeschoft! :confused:

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Haha
    de tegenreacties zijn vaak wel erg leuk om te lezen

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wat mensen ook wel vaak vroegen aan mij: 'Wat hoop je dat het wordt? En niet zeggen 'gezond' want dat is zó cliché!'

Waarop ik zei: 'Ja sorry maar dat is toch echt wat ik hoop hoor! Het geslacht interesseert me niet zo'.

Waarop zij weer zeiden: 'Ja hoor dat zeg je alleen maar, maar stiekum heb je wel een voorkeur'.

Die mensen wisten het blijkbaar beter dan mij :rolleyes:.

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Een (niet zo slimme) college van mijn vader heeft ooit aan mijn vader gevraagd hoelang de Nijmeegse vierdaagse duurde. :(

15. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    8 weken geleden zeiden ze.. Jemig wat ben jij dik zeg (buik ;) ) En dan de vraag hoelang moet je nog? .. Hoe kan je dan zeggen dat ik dik ben! Misschien moet ik nog maar een week.. Pfff

Ow euhhh ikke vorige week .. Bel naar onze huistelefoon naar mijn vriend en dan vraag ik ook zo lekker slim ... Ben je al thuis? Hmmm haha

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik schaam me heel erg maar ik heb dit ook wel es gevraagd aan iemand :oops:.

Pas toen diegene zei: 'uuuh vierdaagse, dus 4 dagen?!' dacht ik: 'oh ja tuurlijk DOM!'

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, wel eerlijk dat je het hier toe durft te geven ;).

Ik heb dat trouwens ook wel eens gehad dat ik naar de huistelefoon belde en vroeg: waar ben je nu? Ehm thuis, hoe kan ik anders opnemen..

En laatst werd ik gebeld op m'n mobiel door iemand van een meubelwinkel (waar wij onze meubels hadden besteld). En ze moest nog ergens over terugbellen, vraagt ze aan mij: wat is je telefoonnummer. Ehm je hebt me toch gebeld, dan heb je m'n nummer al, maargoed.

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wahahah moet net in het pannenkoekenrestaurant{leuk scrabble woord} meteen aan dit topic denken!
    opa oma en john hadden al hun pannenkoeken... nu kyana en ikke nog.
    komt die man aanlopen zegt ie; banaan, chocoladesuas, ijs en slagroom? ik zeg; nou geef die maar aan mijn dochter dan neem ik de babypannekoek wel! {duh, dat snapt ie toch zelf ook wel?}

19. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Tijd terug was een ex-collega vader geworden van een tweeling.
    Hij naar de supermarkt voor beschuit met muisjes...roze en blauwe ;)

Meisje achter de kassa: u weet nog niet wat het wordt? :rolleyes:

En mn moeder is toch wel het toppunt :)
    Op vakantie zaten we op de 1e verdieping op het balkon een glaasje wijn te drinken. Ze kijkt naar beneden over het balkon....goh die mensen hier beneden hebben geen balkon...nee mam die hebben een tuin :p

20. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    hihi maar zo gek is dat niet hoor ;)...wij eten regelmatig geraspte sinaasappel/ citroen schil door het eten....heel klein beetje dan he voor de smaak ;)

Deel Deze Pagina