We waren eens bij een vriendin geweest in Amsterdam. Terug in de auto vlogen er een paar vliegtuigen super laag. Dus ik zei dat hardop tegen mijn man en vroeg: 'Zit er hier een vliegveld in de buurt zeker?' Hij keek me onmiddelijk aan zo van: 'Fem, je maakt toch zeker een grapje?' Hij piste zowat in z'n broek van het lachen Weet niet waar ik zat met mn hoofd. Was wel zwanger, dus mss zw.schapsdementie icm een extra domme bui
mijn vriend vertelt net ook net. hij werkt als tankwagen chauffeur en bevooraad benzinestations. daar maakt hij toch ook wel vrij domme dingen mee hoor. staat hij te lossen achter de shop dus ook helemaal niet in de buurt van de pompen.komt er een persoon naar hem toe: "chauffeur kan ik tanken?" vriend: "ik weet niet of u kunt tanken. " die persoon werd echt heel erg boos ik me vriend snapte er helemaal niets van. of hij staat ergens te lossen. kom er een vrouw naar hem toe. "chauffeur kunt u hem er bij mij ook even inhangen" zo zijn er nog veel meer van die dingen.
Ik breek mijn arm en loop in het gips. En elke dag opnieuw presteerden mensen het om te vragen: he, heb je je arm gebroken?! Nee nee, ik vind het leuk om met gips om mijn arm te lopen... Mijn licht op mijn fiets brandt niet. Vraag: hey is je licht kapot? Ik ga keihard op mijn giechel. Vraag: gaat het? Euhhh En de klapperrr vond ik toch wel mijn vriend die, toen ik voor het eerst ging plassen na de bevalling, vroeg of het erg veel pijn deed.... Nee schat, ik doe voor de grap een brulaap na...
Hier speelde manlief het klaar om tijdens de bevalling van de eerste te vragen of het nou echt zoveel pijn deed en of ik echt niet stil kon zijn *zucht*
hahaha, maar dat van is het een jongen of meisje herken ik ook hoor, Kwam van de week mijn buurman tegen, heeft nog een geboortekaartje gehad toen mano geboren was, maar goed Dus we lopen naar de voordeur en de buurman komt eraan. vraagt ie oh kan ZE al lopen, ik d8 nog heb ik dat goed gehoord, dus we willen naar binnen gaan, maar mano staat tegen de deur aan dus ik zeg , kijk uit schat, geef mama maar een handje, zegt de buurman ja kijk uit hoor MEISSIE (heb toen wel gelijk zijn haartjes laten knippen) En hij had een blauwe jas aan, een blauw truitje eronder en blauwe schoenen en een normaal spijkerbroekje. Zo toen was ik ook boos hoor. En nog steeds zeggen sommige mensen zij tegen hem, terwijl ik hem toch echt echte jongenskleren aantrek.
Ben ik egens en heb mijn helm in de hand. O, ben je met de motor? Nee, ik zit altijd met een helm op in mn auto duhuh Zelfs als ik mn motorpak aan heb vragen ze het nog wel eens. Mijn oudste was geboren, vraagt iemand, houd je hem of geef je hem weg? Wist niet wat ik hoorde. Achteraf begreep ik van iemand dat er gevraagd was of ik borst (zelf houden) of fles (weg geven) voeding ging geven.
Mijn tante kwam op bezoek, 4 dagen na de bevalling. Toen vroeg ze: "Goh, ben je nu alweer zwanger?" (Had nog een buikje over na de bevalling, duh). Maar goed, moet er misschien wel bij vermelden dat mijn tante verstandelijk niet helemaal bij is. Maar toch...tegenover de rest van je visite voel je je best een beetje raar haha...
hihi weleens gehad.. moesten we tanken ( we waren met nog wat vrienden ) dus wij zeiden: nou tis al 12 uur gaan we naar de 24 uurs benzine pomp.. hoor ik ineens achterin de auto: hoe laat gaattie dicht dan? istie nog wel open? haha of idd iemand op zijn huis telefoon bellen: hoiii waar ben je
Mijn schoonmoeder vraagt standaard als ze me belt "ben je thuis"... Op zich geen domme vraag, ware het niet dat ze altijd op de vaste telefoon belt...
ja dat doet me vader nu ook belt die eerst huisnummer nou neem ik niet op dan belt die mobiel met de vraag ben je niet thuis? waarop ik zeg nee pa anders nam ik de huistelefoon wel op die je vast gebeld heb . ohja die heb ik gebeld nou dan dan ben ik niet thuis :S
Bij mij is het juist andersom.....mijn oma belt altijd op mijn mobiele nummer en gaat er dan vanuit dat ik thuis ben haha.
ik krijg ook veel vragen of alyssa een jongen of een meisje is. ik trek haar wel echte meiden kleren aan en bovendien een roze vest als we naar buiten gaan. er heeft ook wel eens iemand aan mij gevraagd of alyssa niet moest slapen. ze lag heerlijk in de box te spelen nadat ik haar net uit bed had gehaald om te showen. liefs doris
ik had het gisteren nog. Gene vraag, meer een opmerking. Liepen er 2 marokkanen met hoofddoeken, dus ik zeg: hey kijk marokkanen. Zegt een vriend: Hoe weet je dat het marokkanen zijn? ik: Alleen marokkanen dragen toch hoofddoeken? hij: nee meid, moslims doen dat, niet alleen marokkaanse mensen. o...
hihi, Ik net nog, ik stond bij de wijnhandel een cadeautje te kopen Ik had een pakketje met een leuke schaal met daarin flessen port. Sta ik het af te rekenen, komt er een andere medewerkster die zegt; Leuk he, ziet er mooi uit. Ik denk bij mezelf, nee ik vindt 't echt lelijk. Waarom zou ik dit anders uitzoeken? ](*,)
dus als iemand tegen jou zegt: Wat heb je leuke kleding aan! Je ziet er mooi uit! Dan denk je ok bij jezelf: Nee ik vind het zo lelijk, waarom zou ik het aantrekken? Ik vind het een compliment eerder ipv een domme opmerking. maargoed.