hahaha er schiet er net eentje binnen. Ik werk in een bakkerij. Komt er een klant binnen en die vraagt: ik wil een APPELflap aub. Ok ik doe het in een zakje. Vraagt hij: Mevrouw, wat zit daar eigelijk in, appel ofzo? Ik wilde echt antwoorden: Nee hoor, gebraden kip Maar dat het ik niet gedaan oh en mn zus vroeger, ze was een jaar of 6. we gingen naar de zee en mn moeder vulde de hele tijd haar emmertje met water om zandkastelen te maken. Mn moeder wilde ff zonnen dus geeft ze het emmertje aan mn zus en zegt dat ze zelf wat water moet halen nu.. Mn zus staat er 10 minuten rond te kijken, echt op zoek naar iets. Komt ze opeens naar mn moeder gelopen en vraagt ze: "Mama, waar staat dat kraantje hier, ik kan het niet vinden" Ze is blond
Ik woonde op Ameland en we stonden eens met mijn ouders en zus naar de zee te kijken. Heel ver in de verte zag je een olieplatform en mijn vader vraagt aan mijn zus: Wat denk je dat daar ligt? Zij: Doh!.. Engeland! Hier word ze nog veel mee gepest, vooral omdat deze opmerking niet eens zo lang geleden is en ze dus al in de 20 was. Haha.
Toen het eens flink onweerde, zei ik tegen mn man dat ik blij was dat we bliksemafleiders aan t huis hadden. Vraagt hij 'waar dan?' dus ik wijs ze aan. Zegt ie met tranen over zijn wangen 'lieverd, dit zijn ankers in de muur voor de stevigheid vh huis'. Ehh duzzz. Later mn vader op zn lazer gegeven omdat hij dit gezegd had vroeger om ons veilig te voelen voor de onweer.. Dit is meer n domme actie Vòòr het weekend zeulde ik Justin's tafeltje en stoeltjes naar de schuur om te gaan spuiten, maja ik wilde natuurlijk eerst alles uit elkaar hebben. Manlief had me uitgelegd dat t 'bitje?' op de werkbank lag. Prima, dus vol goede moed aan de gang.. en het lukte niet, en t paste niet.. nog eens proberen, goed kijken. Nou op slot tóch maar bellen van 't past niet hoor'. Had ook geen zin meer zo dus wachtte tot mn man thuis was. Staan we later in de schuur n rokertje te doen, vraagt ie 'wat heb je dan gepakt? deze toevallig?" Ik zei 'ja'. Zegt ie.. 'tja, met n kapstokhaakje zal t idd niet lukken denk ik' OMG Hij lag 10 cm verder..
ik ken iemand..... zucht en dan hebben wij vrouwen geen verstand van auto's..... hahaha A: Mijn auto was kapot.... B: wat was er dan...? A: Iets met de ontsteking... B: Waar zat die onsteking dan? hahahahaha 'denk dat hij dacht dat de auto een onsteking kon hebben... zoals long/- keel onsteking...
wat een lachuh topic! Ik vroeg een keer in Parijs (op zo;n schoolreisje) wat WC in t Frans was.. (kreeg als antwoord: weet ik niet, weet ook niet wat stoep in het Frans is...*zucht* ik ben dom) Ik was 17 en zat bij mn pa in de auto, een super de luxe taxi van zijn werk, hij moest even iets ophalen. Ik (een beetje wereldvreemd, want wij hadden alleen hele oude auto;s vroeger) vragen waar welk knopje voor was. Dus toen hoorde ik van speedlimit en cruisecontrole, maar het had nog iets.. En mn pa deed iets aan t stuur en zei" nu staat hij op de automatische piloot" . En liet zijn handen los en ja hoor, de auto ging echt mee in de (heeeeeeeeeele flauwe) bocht (op de snelweg). En ik zei alleen maar: echt? Dat was denk ik wel de domste vraag van mezelf ooit.. Heb hem echt laten beloven dat noooooit tegen iemand te zeggen, jeetje, wat een doos was ik.
toilet=wc trotair(of zoiets)=stoep dus als ze goed had gedacht had ze het geweten.denk dat ze dat bedoelde
? nou die snap ik niet hoor. Want nu zeg je weer precies hetzelfde als eerst. Ik zeg juist dat het een compliment is en ik geef PRECIES hetzelfde voorbeeld alleen dan met kleding. Ik zou juist deken: Goh dankje, leuk dat jij het ook leuk vind.
je roept toch ook niet 'hey kijk een neger!' ? en wat wil jij daarmee zeggen? dat ze teveel marokkanen ziet oftewel dat er teveel marokkanen in het land zijn ofzo? Ik ben overigens geen marokkaan..gewoon hollands...maar ik vind je opmerking niet echt netjes.