Hahaha ik heb ook zoiets meegemaakt.. mijn vader had een bliksem ding voor de auto gekocht (zo'n soort rubbertje wat echt net de grond aanraakt aan de achterkant van je auto.. weet je wel?) en ik was toen ik klein was altijd wagenziek.. dus hadtie gezegd: ja dit is speciaal voor misselijke kinderen.. ik was echt 8 ofzo en ik was ineens niet meer misselijk (zat tussen me oren).. dus ik zeg 6 maanden terug tegen me vriend: eigenlijk hebben ook veel kinderen last van dat wagenziek zijn.. hij: hoezo dan? ik zeg : ja iedereen heeft zo'n rubbbertje achterop de auto.. zegtie: dat is voor de bliksem toen had ik ook zoiets van.. uhhh oeps? haha.. wat je kinderen allemaal niet wijs kan maken
Oh jee daar gaan we weer... als je logisch leest kan je zien dat ik bedoel dat ze waarsch. teveel marokkanen gezien heeft omdat ze denkt dat iedereen met een hoofddoek marokkaan is Mensen ga nou niet een LEUK topic verzieken door te zeggen van dat je de opmerking niet netjes vind, is namelijk helemaal niks aan de hand hoor!
Ik probeer geen topic te verzieken, maar als we het dan over domme opmerkingen etc. hebben kun je ook wel zo snugger zijn om te begrijpen dat dit mensen kan irriteren/kwetsen. Zeker omdat ze dus blijkbaar zo over straat loopt 'kijk een marokkaan'.. wat opzich al een domme opmerking is. En als jij dan ook nog mee doet door te zeggen dat ze er teveel heeft gezien..oftewel..het stikt er van..er zijn er te? veel van.. maar goed..laten we het er bij houden..
ja daarom.. gewoon gezellig houden.. denk dat ze elkaar gewoon verkeerd begrepen hebben... dus... waar waren we... oja.. iemand nog een leuk verhaal
Gewoon gezellig houden maar nog wel ff een bericht erachteraan posten? Je opmerking: "En als jij dan ook nog mee doet door te zeggen dat ze er teveel heeft gezien..oftewel..het stikt er van..er zijn er te? veel van.. " Dat maak JIJ ervan, NIET ik want dat bedoel ik geen eens Denk overigens ook niet dat Devils het lullig bedoelde hoor, maar dat terzijde!
wat een humor en snap ook niet waar het op slaat? ik zeg gewoon dat ik denk dat zij t niet lullig bedoelde dat is alles
ik wil wel een opmerking maken maar ja das weer offtopic, dus doe ik dat maar niet. ontopic maar weer luitjes...
goedzo, voordat je me weer pbtjes gaat sturen domme opmerking van mijzelf ook (ja ben blond ) Etui.. dat klinkt ook wel frans! (Duhh het is frans)
pbtje heeft wel indruk gemaakt, weet zelf niet eens meer wat erin stond, je hebt het er zo vaak over, dus ik zal mijn hele forumtijd er wel aan herinnerd worden denk ik. maar das nie erg hoor.
Of deze hoorde ik pas van een vriendin: Tijdje geleden had ze een nieuwe skinny jeans gekocht, dus zij vol trots aan naar school... zegt een van dr vriendinnen.. "Hoe trek je zo'n ding nou uit?! want die pijpen zijn onderaan super smal en je bovenbenen kunnen daar toch nooit doorheen...?! "
kvind die dingen zooooo gaar! ik d8 koop ik het ook een keer.. aan gaat het allemaal makkelijk.. alleen uit.. ik blijf altijddd met me kuiten vast zitten en dan moet ik nog net niet mijn vriend roepen om me eruit te halen
Hahahaha echt he... ik vind ze wel leuk, maar lastig zijn ze wel! Heb nu 2 positiebroeken die skinny zijn, maar nu bij de laatste loodjes zijn ze vooral erg vervelend hahah
Niet van gaan blozen, hoor... als ik in een auto meerijd waar geen Bliksemding/rubbertje opzit word ik geheid misselijk... Het voert nl ook statische electriciteit af en daar kun je dus misselijk van worden... Dus je paps had toch gelijk!