doe toch eens NORMAAL! godallejezes he, weet ik veel hoe precies ik het gezegd heb, we waren in een gesprek en we kwamen daarop, moet ik het HELE gesprek hier neerzetten dan, het kwam daar op neer. Ik werk verdomme in amsterdam mens, denk je dat ik nog nooit marokkaanse mensen heb gezien. Hoezo topics verzieken.
zo bedoel ik het inderdaad ja, ik heb niets tegen die mensen, ik ga er bijna elke dag mee om maar hier wordt ik écht écht schijtziek van.
Excuse me..zou je normaal kunnen praten. Blijkbaar heb je nog nooit een marokkaan gezien aangezien je duidelijk aan moest geven dat je een marokkaan zag. En als je dan echt in amsterdam woont zou je toch wel zo snugger moeten zijn om te weten dat niet alle moslims marokkaans zijn :S De groeten verder
Jij moet die posts eens niet zo op jezelf gaan betrekken, jij denkt echt dat iedereen negatief denkt over marokkaanse mensen ofzo? en dat iedereen racistisch is? Nou GET REAL dat is dus NIET zo. En ja, laten we het inderdad bij houden ja, godsamme he.
Ik woon niet eens in Amsterdam, en als je onder me avatar kijkt zou jij eens zo snugger moeten zijn om Flevoland te zien staan. en ja, dat had ik moeten weten ja, daarom is dit ook een topic over DOMME vragen, wet je nog. En nee, ik praat niet normaal want ik wordt echt doodziek van dat gezeik hier altijd om.
Nu weer ontopic. Als je nog wat op te merken hebt, dan via pb. Alle opmerkingen die nog geplaatst worden over dit voorval, zullen verwijderd worden.
Mijn zus is veganist. Had een kennis aan haar gevraagd. Eet je wel filet american dan?! Mijn zus: Ja dat wel, lekker dik op een toastje!
Haar filet is ECHT gemaakt van Amerikanen dan?! Ik ben vegetarier... alleen niet tijdens het eten....
Lieve meiden, Mag ik jullie hartelijk bedanken voor een klein uurtje lol tijdens mijn wachtdagen! Heb nu buikpijn van het lachen. Nogmaals: bedankt! Keep up the good work. (moet nog tot vrijdagmiddag eer ik de uitslag van de bloedtest heb)
Mijn zusje vroeg trouwens heel lang geleden, toen wij nog naar GTST keken: hoe heet Helen Helmink ook alweer met d'r achternaam?
Dit is echt een heel leuk topic. Heb echt heel erg gelachen. Kan nu even niets doms bedenken, maar als het me straks te binnen schiet laat ik het zeker weten. En ik blijf dit zeker volgen.
Ik heb weleens gehad dat ik met mijn dochtertje liep en op straat een bekende tegenkwam en die vroeg: 'Is dat jouw dochtertje?' Ik: 'Ja'. Krijg ik als reactie: 'Hoe kan dat dan? Zij is blond en jij hebt bruin haar?' Uh duh, misschien dat vriendlief blond is? Dat zeg ik niet hardop hoor. Zeg dan ook maar dat ze 1 van de melkboer is. Of ik zeg dan eerlijk dat paps blond haar heeft. En gaat het van: 'O ja dan kan het wel dat ze dan blond is.'