Domme vragen bestaan niet --> Dus wel!

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Mensen zeggen heel vaak dat ik een leuk dochtertje heb. Als ik dan zeg dat het een jongen is, staan ze mij zo verbaasd aan te kijken en dan plaatsen ze meestal de opmerking: " ja, dat dacht ik omdat hij krullen heeft" Alsof jongens geen krullend haar kunnen hebben en hij is echt als een knul gekleed...erg vermoeiend!

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mn vriendin met wie ik altijd door de week heen email als zij op dr werk zit vertelde ik dat Wendy net heeel erg de hik had en dat ze daar dan zo boos over word.
    Emailt ze me terug: "Wat betekent dat dan als ze de hik hebben?"

euh.... Nou weet ik dat ze niet zo heel veel kaas gegeten heeft van babytjes want deze woensdag was de eerste keer dat ze er een vast had (wendy dus) Maar...wat moet je nou met zo'n vraag? :rolleyes:

3. Niet meer actief

uuh gewoon uitleggen wat de hik is? namelijk een ongecontroleerde samentrekking van het middenrif

4. bengel

bengel Niet meer actief

mijn buuf vroeg zondag: heb je de geboortekaartjes al binnen (moet 5 dec bevallen)...ik heel droog: kan toch nog niet...

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    nog een domme:

sta met mijn man en dochtertje in het ziekenhuis. Ik zou voor controle gaan en mijn dochtertje moest ook even naar de kinderdokter want ze hoest zo erg.
    zijn we aan de beurt bij de kinderdokter..zou de zuster die erbij stond even kijken of we bij de gyn zo aan de beurt zouden zijn..
    zegt ze : voor wie is de afspraak?

nou zegt mijn man voor mijn vrouw he :S

Dus ik zeg tegen mijn man (nadat ze wegloopt) nee het is voor mij man hij is degene die zwanger is :S:S

6. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Die is wel heel erg dom. Maar wel leuk .. :D

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, wij kijken naar Wie ben ik.

Iemand is Kim Holland. Hij krijgt een aanwijzing: er loopt een tarzan over de vloer. Vraagt mijn vriend: Wat heeft Tarzan met Kim Holland te maken?

Whahahahaha! Ik heb hem maar even lachend aangekeken. Toen viel het kwartje!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik weet niet of deze al eens genoemd is in de topic, maar ik werd 's morgens wel eens gebeld met de vraag; 'Ben je al wakker?' Duh! Tuurlijk niet! Ik neem altijd in mijn slaap de telefoon op!

9. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Niet een vraag,maar toch dom.

Krijg regelmatig sms-jes van mensen die ik goed ken en dus ook onder hun naam in mijn mobiel staan.

Sturen ze een sms met

Hoi met Chantal, kan ik vanmiddag langskomen?

Alsof ik dat al niet had gezien...

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oja, schiet me nog eentje te binnen. Ik werk op een ziektenkostenverzekeringskantoor (zo, 3x woordwaarde bij scrabble, hihi! ;) ) en ik had een paar jaar geleden een collega (ja, had een collega) die een keer tegen een verzekerde zei dat hij zijn elleboogkrukken niet vergoed zou krijgen, want die waren niet nodig als je last van je knieen had... :rolleyes: Ze was er stellig van overtuigd dat elleboogkrukken voor je ellebogen waren en dat ze anders wel kniekrukken of beenkrukken hadden geheten..

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    :(:

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    hahaahahhaah geweldig topic.

Heb zelf ook wel eens iets doms gehad...met dank aan mn vader.

Toen ik nog een klein meisje was, stonden we op een camping. En duits jongetje sprak me aan. Ik ging gauw naar mn vader...van wat moet ik zeggen? Ik wilde zeggen: mn naam is......
    Zegt mn vader: zeg maar: "Ich liebe dich"
    Dus ik gauw naar dat kindje en dat gezegd...rent hij gauw weg!
    Nou maar das nog niet ergste...toen ik in de brugklas zat vroeg de lerares of ik me al kan voorstellen.....ik dus: ich liebe dich.

Pfffffff.......jaren in de waan gelaten dat ik me zo moest voorstellen! Vati danke!

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hier precies hetzelfde toen wij dat keken :). Hahaha alleen duurde het bij mijn vriend wel wat langer voor hij het begreep :).

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Alica hahahahaha dies echt lullig van je vader :).
    Leuk he hoe je als kind alles aanneemt en dit ook heel lang blijft geloven!

15. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Heb laatst gehad toen ik in een winkel stond een vrouw nogal geobserdeerd was van mn dochtertje.
    Zegt ze: Je hebt echt een leuk jongentje!
    Stond mn meisje daar met een ROKJE! en 2 staartjes in....
    Toen ik even zei dat jongentjes zelfs in het jaar 2008 geen rokjes dragen mits ze ouder zijn en liever een vrouw willen zijn het anders is maar dat jongentje dat zij zo schattig vind toch echt een echt meisje is.
    De vrouw die de hele tijd bij de kassa aan mn kind wilde zitten en zat aan te staren enz.... was opeens niet meer geintresseerd in mijn dochter haha

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Mensen die dingen vragen als je boos of gefrustreerd bent:

(je bent iets kwijt en het aan het zoeken) 'kan je het vinden?' NEE duh!

(je stoot je keihard en gilt het uit van de pijn) 'gaat het?' Auw nee!

(je bent boos en gooit iets op de grond) 'ben je boos?' Nee hoor dit doe ik elke dag :(.

Normaal kan ik wel tegen deze vragen, maar niet als ik boos/gefrustreerd ben of pijn heb!

17. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Dit zijn dan ook van die standaard beleefdheidsvragen.
    Net zoals mensen vragen "hoe ist het met je?, ze willen gewoon "goed" horen, hoe het echt met je is boeit ze geen z*k.
    Ik antwoord dan ook altijd op die vraag; wil je het echt weten of wil je het verwachte antwoord horen, en als ze te lang denken zeg ik, ik weet het al. Goed hoor.

18. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hahahahaha

Een (ex)tante van mij... hebben ze ooit naar een doe-het-zelf-winkel.. gestuurd voor het kopen van een plinten-trapje....?
    Plinten-trapje? Ja een trapje, zodat ik bij de plint kan komen..... :)

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hahaha toevallig hebben mijn ooms en opa dit ook bij mijn tante gedaan :). Echt gewéldig hahaha

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Precies dat doe ik ook ;).

Deel Deze Pagina