haha die van het plinttrapje blijft leuk Ik heb een stagair ook eens naar een groothandel laten bellen voor een paar luchthaken.... Kon het niet laten
Zo is mijn moeder vroeger door mijn oma op pad gestuurd om een vergiet zonder gaatjes te halen in de buurtsuper...
En zo heeft mijn vriend zijn nieuwe collega wijsgemaakt dat Meneer de Leeuw gebeld had en dat hij even terug moest bellen. Vervolgens hem het nummer van Artis gegeven en die arme jongen heeft dus netjes en bloedserieus naar Artis gebeld en gevraagd of hij meneer de Leeuw te spreken kon krijgen.
hahaha mijn man en zijn colega's laten nieuwelingen ook regelmatig de hele bouw afzoeken en vragen naar luchthaken zo zielig eigenlijk hihi
Luchtankers, boegievonkjes, plintenladders, bosje gordelroos, terugtrekvet.......wie daar nog in trapt
Zo hebben ze al zo'n 40 jaar geleden mijn vader heel zijn bedrijf rond laten lopen op zoek naar vierkante rondjes. (in ict). Hij weet het nu nog dus heeft het wel indruk gemaakt.
op de fiets van een nieuwe collega heb ik ook ooit eens gelachen! {ik werkte in een automaterialen-zaak} we kregen een nieuwe collega en die jongen! bah bah die meende dat hij werkelijk Ɣlles wist! pff dat waren we wel een beetje heel erg zat! en nu kwam een collega van een ander filiaal op bezoek en vroeg aan J. of hij misschien een waterpomp voor een kever kon opzoeken wat die koste. {j wist niet dat dit een collega was uit een ander filiaal} j zoeken en zoeken en die collega zei al een keer; de kever is LUCHT gekoeld maar nee het drong niet tot hem door! we hebben ons allemaal kapot gelachen! en j snapte er niks van! hahahaha echt geweldig! Ʃn ik heb een keer meegemaakt dat ik een ander filiaal belde en toen moest een collega daar iets meten met de schuif maat! ik heb die jongen door de telefoon uitgelegd hoe een schuifmaat werkte! meerder collega's stonden met mij aan de telefoon te lachen incl filiaalleider!
toen ik 7 maand zwanger was vroeg iemand of ik zwanger was.....ik heb geantwoord dat ik op de brommer was....
pas nog vertelde hij haha en die jongen maar vragen aan iedereen hahah zegt een grote collega als je wilt kan ik je wel een ''trap'' geven
Die van het plintentrapje had mijn man ook een keer op een stage! Helaas voor zijn baas, kende mijn man dat grapje al! Hij heeft een vriend gebeld en is een uurtje op het terras gaan zitten, toen ging ie weer terug naar zijn werk en zei: "Ik kon hem nergens vinden!"
Hahahha, toen ik hoogzwanger was van ons eerste, kreeg ik een antibioticakuurtje voor blaasontsteking. Bij de apotheek vroeg ik voor de zekerheid of het tijdens zwangerschap gebruikt kan worden en ja hoor, dat is geen enkel probleem. Toen ze het recept ging verwerken, zag ze mijn gegevens in de computer staan en voegt ze eraan toe: in ons systeem staat dat u de pil heeft, u weet dat er dan extra bescherming nodig is om een zwangerschap te voorkomen? ... Einde van de dag geweest denk ik
Ik weet er ook nog wel eentje... Een tijd geleden stonden er regelmatig berichten in de krant over liquidaties in de Amsterdamse onderwereld. Ik sprak daar met iemand over en die persoon vroeg vervolgens: "wat doen die mensen daar dan ook onder de grond?" Uuuuuhmmmm....sorry?
Wat dachten jullie van de vraag: op welke datum valt oud & nieuw dit jaar?! Ik ben van mijn stoel afgerold van het lachen Ze gaf zelf inderdaad ook toe dat het niet de meest snuggere vraag was...
Wij hebben ze al wel eerder besteld, want dan heeft de drukker ze vast in huis,ook de enveloppen dus,die je dan al lekker rustig kan schijven.En ze zijn na de bevalling eerder klaar. domme opmerking,iemand heeft net een hap van het beschuitje met ROSE muisjes in z,n mond,vraagt hij: wat is het eigenlijk? Het was een man, dus vandaar misschien haha