Die vraag krijg ik toch regelmatig als ik aan het werk ben. Denk dan vaak, nee loop voor me lol in die kleding.
Ik ben een keer gebelt door Ziggo, omdat ik zo'n kaartje had ingevuld om digitale tv aan te vragen. Nu was ik al lid van Ziggo, dus ik kreeg geen gratis kastje, in tegenstelling tot de nieuwe klanten, maar goed, dat terzijde. Op dat kaartje vulde je je gegevens in en ik werd teruggebelt. Ik begon me al achter mijn oren te krabben toen ze naar mijn adres gegevens vroeg, maar toen ik de vraag 'Wat is uw telefoonnummer' hoorde, kon ik alleen maar uitbrengen 'mijn telefoonnummer??? het nummer waarop u mij nu belt??' Wat is dat nou voor vraag, iemand bellen en vragen naar zijn telefoonnummer?
ik denk dat het de bedoeling was de vragen andersom te stellen - is het je eerste bevalling? en dan is het je eerste zwangerschap ( want dat kun je vaker geweest zijn zonder te bevallen ) maar ze keek er zo serieus bij....dat ik dacht, meent ze dit nou echt
Heb hetzelfde gehad met KPN. "Ik heb internet aangevraagd, maar we hebben nog steeds geen installatiepakket ontvangen". "Oh mevrouw, dan moet u even inloggen op MijnKPN op internet, dan kunt u de status van uw bestelling bekijken". Dat gaat zo lekker he, als je geen internet hebt...
Deze snap ik niet? Of is een ééneigen altijd hetzelfde geslacht? (zal wel een vraag zijn voor in dit topic, maar ben het echt even kwijt ) Misschien kon ze niet zo snel zien dat ze een ander geslacht hadden?
Ik ben ook van mening dat domme vragen WEL bestaan. Vandaag tijdens de lunch ging ik een maaltijd salade eten zegt me collega: wat eet jij nou Dat vind ik nou echt een domme vraag
Nee hoor, er zijn namelijk uitzonderingen waarbij het wel een jongen en een meisje kunnen zijn, al komt het heel weinig voor: Eeneiige tweeling - Wikipedia
Wij hebben zo'n alles in 1 pakket van UPC. Internet deed het niet. Dus ik bel met de huistelefoon naar UPC. Moest ik eerst kijken of alle bekabeling wel goed zat enz. Vervolgens zegt die meneer van de klantenservice: trek maar eens de stekker uit uw modem, wacht 30 seconden. Stop dan de stekker er maar weer in en dan mag u mij vertellen welke lampjes er op de modem gaan branden. Ehm... Oke... maar dat gaat niet.... Natuurlijk wel mevrouw! U kunt toch wel de stekker eruit trekken? Jawel meneer, dat wel, maar als de modem geen stroom meer heeft, kan ik ook niet bellen, aangezien onze telefoonlijn ook van UPC is, en kan ik nu niet vertellen welke lampjes er wel of niet gaan branden. (en à 10 cent per minuut was ik toch echt niet ban plan om nu op te hangen en terug te bellen zodra ik wel weer telefoon heb, weer eeuwen in de wacht te zitten vervolgens een collega te spreken te krijgen en alles weer opnieuw te moeten vertellen) ....stilte....... Vraagt die man serieus aan me: en nu? Uiteindelijk heeft die man me op mijn gsm gebelt, en kon ik dus alsnog de stekker eruit trekken.
Als ik aan mn collega vraag: wil je nog koffie? Alleen als je nog hebt... Nee ik heb niet meer, maar vind het leuk om te weten of je nog wil...
Haha wat een leuke en domme vragen komen hier voorbij zeg ! Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik er net achter ben gekomen dat ik ook domme vragen kan stellen. Ik belde mijn man net op en vroeg; wat ben je aan het doen ? Eh, met jou aan het bellen ? En inderdaad, iemand bellen op de thuistelefoon en vragen of diegene thuis is. Doe ik ook regelmatig
Oh en ik werd gebeld laatst, op mijn mobiel, door Vodafone. Die wilden mij een abbo aansmeren. Ik had net 2 mnd terug mijn abbo verlengd (bij Vodafone!!) met iPhone en al. Zo dom, pff.
ik vroeg aan mijn man toen de waterplantjes in onze vijver dood waren of ik ze vaker water had moeten geven.........
mijn vriend belt altijd als hij moet overwerken en vraagt dan standaard "wat doe ik vanavond?" of net als nu met hemelvaart "wat doe ik donderdag?" ik zeg dan heel droog werken denk ik... dan is het ff stil en zegt ie..uuuh, ja denkt het.