Domme vragen bestaan niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door MHMW, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Whahahaha deze vind ik echt geweldig!!!

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hahahaha :D

3. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Stap ik vorige week met mijn zoon van 10 jaar in de bus ( ben zelf 38 jaar ) zegt de buschauffeur "zo ben je met je grote zus op stap " :$

Mijn zoon en ik keken elkaar aan, en begonnen hard te lachen.

Zei tegen de buschauffeur " dat beschouw ik maar als een compliment " :D

4. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    was een jaar of 17 en ging winkelen met vriendinnen in Maastricht.. lopen daar over de brug en over een hele grote rivier...Ik vraag nog briljant.. is dit nou de Rijn????
    ehm... we lopen in MAAAAAASSSSSSStricht... even een dhuh momentje voor me :(

Geloof dat ik niet zo opgelet had met topografie :D

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Toen ik zwanger was kreeg ik de vraag, of ik wel zwanger was maar ook een vraag of het niet een meisje was..

Had een kleine buik en blijkbaar niet een jongenszwangerschapsbuik...

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Oh en mn man vroeg pas geleden of dat hoorde bij Jayden zijn hoofdje, dat hij zn hartslagje kon zien... Kind is 7 maanden oud maar papa had nog nooit zijn fontanel gezien

7. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Die kon alleen maar heel erg hard lachen en ja ik hoor het nog steeds van hem ;)

8. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik had een keer een zelfde situatie (maar dan met Ziggo) en was dus wel zo dom om de stekker eruit te trekken :):)

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Oh, u wilt een droogboeket mevrouw???
    Nee idd, dan hoeft er geen water op.
    :cool:
    PHOE HE!
    Wat een gaperds lopen er rond he?

10. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Vorig jaar januari had ik op school verteld dat ik 3 maanden zwanger was.. Vroeg er een jongen of ik dat jaar nog ging bevallen...

Euhm... Nou dat was wel de planning ja!

11. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    2 identieke kindjes in een duo-wagen met precies dezelfde kleertjes en dan vragen; "goh, is dat een tweeling" :( Of mutsen met namen erop en dan vragen; jongens of meisjes??

En voor mij met stip op 1, ik zie 'm hier op het forum regelmatig voorkomen; "ben ik zwanger"??? DEUHUH, is mijn naam predictor??? :$

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Oh ja, die staat ook hoog op mijn irritatielijst.
    Die open ik al niet eens meer.

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Mijn vader is ook ooit eerdere thuis gekomen dan normaal. Hij komt binnen. Mijn moeder zegt: hè ben je nu al thuis?! Das vroeg! Ze bedoelde het goed, was echt een verassing zeg maar.
    Mijn vader draait zich om, loopt zo de deur uit. Stapt de auto in, rijdt een rondje door de wijk en komt weer binnen. Zo! Mag ik dan nu binnen komen of ben ik nog steeds te vroeg?

Je had dat gezicht van m'n moeder moeten zien! Je kon me opvegen!

14. MHMW

MHMW Niet meer actief

Die vraag heb ik ook een keer gehad :D Ik vertelde dat ik zwanger was, bij mijn vorige zwangerschap was dat. Vroeg een kennis, of ik dan in 2010 moest bevallen ?! Terwijl ik in september 2009 was uitgerekend. Echt heel dom.

15. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Sommige vragen die ik hier lees denk ik.. 'beleefdheidsvragen' of 'ach, ze weten niet beter-vragen' ..

Deze vond ik ook dom (het is eigenlijk een opmerking, maar toch).. ik had extensions van echt haar..

Toen vroeg een kennisje:
    'Is dat echt haar?'
    'Ja, mooi hé'
    'Ja, je ziet helemaal niet dat het plastic is'

16. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Ik heb zelf ook iets heeeel doms gezegd. Maar dat kwam meer door de fysio (vind ik).
    Ons zoontje overstrekte zich tijdens het huilen en daarvoor kwam de fysio. Ze was alle oefeningen aan het voordoen uit het foldertje en liet het mij ook doen. Dus ik had m'n zoontje gewoon in zithouding tegen me aan. Zegt ze 'je kunt m ook andersom vasthouden'. Waarop ik verbaasd zei 'ondersteboven??' Ze bedoelde in zithouding maar dan niet naar mij kijkend maar naar de kamer...

17. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hahaha.

18. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik had er laatst ook eentje, ik doe mijn dochtertje bijna nooit roze aan want dat vind ik haar niet zo goed staan. Leuker vind ik blauw, rood of groen :). Ik krijg dus regelmatig te horen van vooral oudere mensen wat een leuk knulletje (terwijl ze echt een meisjes gezicht heeft..)

Maar 1 keer kreeg ik toch een 'domme vraag', mn meisje had bij hoge uitzondering compleet roze kleertjes aan en lag zonder dekentje in de kinderwagen komt er een mevrouw langs die vraagt is het een jongetje of een meisje...

Ik had het niet meer kwam thuis en zei tegen mn man doe ik haar een keer roze aan vragen ze nog of het een jongetje of een meisje is... Nou oordeel zelf maar jongetje/meisje :p

19. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik zal je heel eerlijk bekennen, als kindjes nog zo klein zijn zie ik het ook niet altijd. Oke, als een kindje roze kleertjes aanheeft, ga ik er wel van uit dat het een meisje is. Nu weet ik dat op de foto een meisje is. Maar stel, je zou haar jongenskleding aandoen en zeggen, het is een jongen. Geloof ik het ook. Dit heb ik overigs bij bijna alle kleine babytjes hoor. Dus niet dat je kindje op een jongen lijkt ;) Hopelijk snap je me verhaal en beledig ik hier niemand mee. Wel een prachtig meisje heb je zeg ! Leuke foto.

20. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Haha k snap t hoor maar als je haar ziet in t echt ze heeft echt ontzettend lange wimpers etc. Maar t ging idd om de roze kleertjes :p

Nog een domme vraag: ik was een jaar of 15 en liep met mn vader door de stad komen we bij een restaurant om even wat te eten zeggen ze is dat je vriendin... Ik schaam me natuurlijk helemaal kapot...

Deel Deze Pagina