dat snap ik. Maar waarom schrijven mensen (jij ook) dat ze op een normale termijn zijn bevallen. Ik lees dat als moeder van 3 premature kinderen en begrijp dat echt niet.
o my verschrikkelijk. Het lijkt mij dat ze dat weten doordat er kinderen te vroeg geboren worden en dat ze dan kunnen zien hoe het kindje eruit ziet.
ik heb wel een video gezien van moeders voor moeders, maar ik denk dat dit geen echte beelden zijn omdat je niet in de baarmoeder kunt komen met een camera..
Zouden katten denken dat een groot konijn ook een kat is, of denken katten niet op die manier? Wij hebben veel katten die in onze tuin willen en we hebben een nieuw konijn vandaar deze vraag.
Google op Lennart Nillson, fotograaf die al heel lang het ontstaan van het leven vastlegt. prachtige foto's! edit: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lennart_Nilsson
Ik vind het leuk om te lezen en daarom plaats ik het zelf ook. En in sommige gevallen kan ik een vraag of opmerking direct beter in de context plaatsen door het onderschrift (of moet ik handtekening zeggen?)
Hier in de buurt leven veel mega grote hazen (groter dan een kat), maar mijn kat probeert er toch echt op te jagen... ook is ze wel eens met een wild konijn thuis gekomen.
oke! klinkt logisch. Ons vorige konijn die 10 jaar oud is geworden, jaagde de katten uit de tuin. Hij sprong er gewoon bovenop. Deze is nog maar een paar maanden oud en vrij groot, maar komt af en toe eens buiten en dan zie ik de katten over de schutting naar hem loeren. Hij heeft nog niet gevochten met katten, maar ik vind het wel spannend want ik wil ook niet dat hij gewond raakt.
Bij ons gaat het ook goed. Komen ook veel katten in de tuin maar de konijnen zijn heel verdedigend. Hebben ook genoeg schuilplekken waar een kat niet gauw in gaat.
Toen mijn katten nog kitten waren, hadden we een oppaskonijn die ongeveer net zo groot was. De katten en het konijn speelden met elkaar alsof het hetzelfde type dier was.
Nederland, Belgie, Curacao, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italie, Oostenrijk (met Krampus, dus de duistere versie), maar niet allemaal zo uitgebreid als hier. Het is een katholiek feest van de Bisschop van Mira, dus in katholieke kringen zal het vaker gevierd worden. Ook zijn er mensen in de Verenigde Staten en Canada die het vieren omdat er veel Nederlanders heen verhuisd zijn, maar meestal wordt er dan kerst gevierd. De kerstman is een combinatie van Sinterklaas en het commerciele Coca Cola
Ik heb ook een vraag. Ik heb nu 2 keer achter elkaar gehad dat ik de parkeergarage uit ging en de slagboom al open ging voor ik het kaartje erin deed. Leest dat ding dat op afstand of was hij ook open gegaan als ik niet betaald had?