Domme vragen bestaan niet...

Discussie in 'De lounge' gestart door Valerie, 26 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.506
    4.344
    113
    Vrouw
    Ik laat sltijd gewoon zo’n 10% achter in mijn glas. Zit ik altijd goed toch? (Hips...) :D :D ;)

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    ja ik vond het ook niet kunnen. maar volgens haar was het net ranja en stelde het niks voor.:| ik was er niet bij toen het gebeurde, maar mocht ze het weer willen proberen waar ik bij ben dan rij ik gewoon.

3. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
  4. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Nee niet 2x zo lang maar wel langer dan het eerst. Ligt aan de verwerkingscapaciteit van de lever.

5. Blijdorp

Heb m van een forensisch arts die onderzoeken uitvoert nav verkeersongevallen waarbij alcohol in het spel was. Ik vertrouw daar wel op.

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, moet wel 2 keer zo lang minimaal want het zijn 2 biertjes ;)

Blijdorp vindt dit leuk.
  7. Blijdorp

Hahaha ja op die manier wel ;) Maar niet 1 biertje duurt 1 uur en het 2e biertje duurt 2 uur.

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nee, dat had je duidelijk gemaakt in je eerste post hoor! Maar ik vind het nog steeds moeilijk te verklaren en ik had het ook nog nooit gehoord (nu weet ik praktisch niets van alcohol hoor, dus dat kan heel goed). Ik kan het ook nergens vinden, wat me frustreert :D

Blijdorp vindt dit leuk.
  9. jeshh

jeshh Niet meer actief

Een berichtje naar Jeroen Kijk in de Vegte doen, voor zijn programma Bureau Kijk in de Vegte op Radio 2. Wie weet beantwoorden ze je vraag :)

Blijdorp en marb vinden dit leuk.
  10. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik heb ook een vraag.

Kun je op de ene plek wel een allergische reactie krijgen en op de andere niet van hetzelfde product?
    Bijvoorbeeld je plakt een pleister op je arm en niks aan de hand, plak je diezelfde pleister op je been en je krijgt uitslag en jeuk. Kan dat?

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.246
    7.286
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja dat kan, als je huid daar gevoeliger is is de kans groter op uitslag.

12. wachtend

wachtend Niet meer actief

Uit eigen ervaring... zou ik zeggen ja dat kan! Om mijn vinger bijvoorbeeld kan ik die pleister wel hebben maar op mijn bovenbeen kan het dan weer niet.
    Wat ik begreep hoe dunner de huid hoe meer last je ervan kan krijgen.

Pasgeleden nog geopereerd en had de goede pleisters niet thuis. Dat is dus serieus een paar littekens erbij van de pleisters...

13. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Sommige 06 nummers beginnen daar ook mee.

14. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
  15. wachtend

wachtend Niet meer actief

Dit is mij 4 jaar geleden overkomen. Ik had een mobiel verkocht en schijnbaar werd er gedeeltelijk met nep geld betaald aan mij.

Op de markt betaalde ik met het geld en toen kwam ik erachter. Goddank voor mij is het goed afgelopen en ben ik meteen naar de politie gegaan en heb ik het geld afgegeven met mijn verhaal erbij en is er aangifte opgemaakt. Helaas is de dader nooit gepakt maar ik stond dus ook werkelijk te huilen van ellende omdat ik hier ontzettend van schrok.

16. Blijdorp

Snap ik. Kan t ook nergens terugvinden alleen van die arts gehoord... Misschien een arts met een te grote fantasie getroffen?

marb vindt dit leuk.
  17. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Ik denk dat je er ook erg van schrikt.
    Gelukkig is het goed afgelopen.
    Wel jammer dat je te weinig geld hebt gekregen voor je telefoon. Echt een naai streek. Thuis kan je het ook niet controleren.

18. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Wij hebben een stift in huis waarmee je vals geld kunt controleren. Bij vals geld geeft hij een streep en bij goed geld niet! Super handig. Tzal aan het soort papier liggen denk ik? Dus als ze vals geld met het juiste papier geven zal het niet werken.

19. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.497
    2.948
    113
    Ik dacht omdat vals geld van papier wordt gemaakt en echt geld van katoen.

20. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina