ja ik vond het ook niet kunnen. maar volgens haar was het net ranja en stelde het niks voor. ik was er niet bij toen het gebeurde, maar mocht ze het weer willen proberen waar ik bij ben dan rij ik gewoon.
Hier is het antwoord op je goede vraag! https://www.gezondheidsnet.nl/blaasontsteking/waarom-moet-je-vaker-plassen-als-het-koud-is
Heb m van een forensisch arts die onderzoeken uitvoert nav verkeersongevallen waarbij alcohol in het spel was. Ik vertrouw daar wel op.
Nee, dat had je duidelijk gemaakt in je eerste post hoor! Maar ik vind het nog steeds moeilijk te verklaren en ik had het ook nog nooit gehoord (nu weet ik praktisch niets van alcohol hoor, dus dat kan heel goed). Ik kan het ook nergens vinden, wat me frustreert
Een berichtje naar Jeroen Kijk in de Vegte doen, voor zijn programma Bureau Kijk in de Vegte op Radio 2. Wie weet beantwoorden ze je vraag
Ik heb ook een vraag. Kun je op de ene plek wel een allergische reactie krijgen en op de andere niet van hetzelfde product? Bijvoorbeeld je plakt een pleister op je arm en niks aan de hand, plak je diezelfde pleister op je been en je krijgt uitslag en jeuk. Kan dat?
Uit eigen ervaring... zou ik zeggen ja dat kan! Om mijn vinger bijvoorbeeld kan ik die pleister wel hebben maar op mijn bovenbeen kan het dan weer niet. Wat ik begreep hoe dunner de huid hoe meer last je ervan kan krijgen. Pasgeleden nog geopereerd en had de goede pleisters niet thuis. Dat is dus serieus een paar littekens erbij van de pleisters...
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/onterecht-opgepakt-voor-vals-geld Misschien heb je hier je antwoord. Vervelend als dit je overkomt.
Dit is mij 4 jaar geleden overkomen. Ik had een mobiel verkocht en schijnbaar werd er gedeeltelijk met nep geld betaald aan mij. Op de markt betaalde ik met het geld en toen kwam ik erachter. Goddank voor mij is het goed afgelopen en ben ik meteen naar de politie gegaan en heb ik het geld afgegeven met mijn verhaal erbij en is er aangifte opgemaakt. Helaas is de dader nooit gepakt maar ik stond dus ook werkelijk te huilen van ellende omdat ik hier ontzettend van schrok.
Snap ik. Kan t ook nergens terugvinden alleen van die arts gehoord... Misschien een arts met een te grote fantasie getroffen?
Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Ik denk dat je er ook erg van schrikt. Gelukkig is het goed afgelopen. Wel jammer dat je te weinig geld hebt gekregen voor je telefoon. Echt een naai streek. Thuis kan je het ook niet controleren.
Wij hebben een stift in huis waarmee je vals geld kunt controleren. Bij vals geld geeft hij een streep en bij goed geld niet! Super handig. Tzal aan het soort papier liggen denk ik? Dus als ze vals geld met het juiste papier geven zal het niet werken.