O, geen idee! Zou best kunnen. Ik dacht dat er een speciaal laagje op zou zitten bij echt geld ofzo. Haha!
Waarom vliegt een groep vogels constant heen en weer voor een langere tijd en dan ineens weg? Ik vroeg het me ineens af toen ik vanmiddag buiten liep. Er bleef een groep vogels maar heen en weer vliegen en na een minuut of 5 vlogen ze ineens weg.
Een vraag waar ik waarschijnlijk geen antwoord op ga krijgen, maar ik ben al heel lang benieuwd... Ik zit vaak in de trein, en zodoende kom ik nogal eens graffiti tegen Maar ik zie dus heel vaak het woord 'POER' voorbij komen. Niet op één bepaalde plek, maar bij heel veel stations zie ik dit. Ook langs snelwegen weleens gespot. Weet iemand wat dit betekent? Is het straattaal? Ik kan er maar geen logische betekenis voor vinden haha
Mijn domme vraag: waar gaan mijn babysokjes heen? Ik heb intussen zo veel halve paren en compleet ontbrekende paren. Kunnen die in de wasmachine verdwijnen?
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar op zo veel plekken?! Ik heb ze namelijk in Zwolle en Arnhem al gespot, en alles wat daar tussenin zit
Natuurlijk. Je moet daar sowieso regelmatig (1 of 2 keer per jaar) een filter schoonmaken. Tenminste, dat lijkt mij standaard machineonderhoud.
Ok Thanks, ik maak die filter wel schoon maar er zit geen sok bij. Misschien komen ze ergens anders terecht
Ik ben het gaan opzoeken nav dit topic. Het schijnt volgens internet zo te zijn dat sokken achter de trommel komen en dat ze dan gewoon vergaan of worden meegevoerd door de pomp.
Ik ben er sinds kort achter gekomen dat ik voor van alles allergisch ben. Van de 8 waarop bij de ha werd getest, blijk ik er al 5 te hebben. Maar hoe weet je nou of je gewoon verkouden bent of dat het een allergie is? Mijn neus zit eigenlijk altijd dicht en aan mijn ogen heb ik vanaf kinds af aan al blefaritis ( chronische ontsteking van de oogleden, dus die zijn altijd rood en jeukerig).