Hoe werkt dat met calorieën en kauwgom? Je slikt dat toch niet door? Ik zie net staan 175 calorieën per 100gram namelijk
De smaak komt vrij en dat slik je wel door? Ik weet het ook niet hoor. 175 calorieën per 100 gram is natuurlijk best veel maar stop maar eens 100 gram kauwgom in je mond. Die ik nu heb wegen 2 gram per stuk en 183 calorieën per 100 gram. Dan zou ik er dus 50 in mijn mond moeten proppen. In elke kauwgum zitten dan nog geen 4 calorieën en die verbrand ik wel met kauwen
Ik slik mijn kauwgom best vaak door. Vroeger zeiden ze altijd dat dat heel gevaarlijk was, maar ik vraag mezelf af of dat klopt.
Ik doe alle sokken in een netje. Ieder heeft er meerdere voor wit, licht en donker. Ik hang ze meteen per paar naast elkaar en bij het afhalen vouw ik ze meteen samen op.
Had ik zelf ook kunnen bedenken ja Klopt hoor, vind het ook niet veel maar ik dacht altijd.. ja geen idee wat ik dacht over calorieën
Dat is wat er in zit als je het helemaal opeet maar dat doe je niet met kauwgum (tenminste, de meeste mensen) De energiewaarde (kcal) is verplicht op een verpakking van voedsel, anders voldoe je niet aan de wetgeving
Oké, een gekke, maar iets wat ik al heel lang afvraag... Je hoort weleens van mannen dat ze volledig gecastreerd zijn (in (geschiedenis)boeken en films dan hè, niet je buurman ) en dat dus het volledige geslachtsdeel eraf is. Volgens mij heet dat een eunuch officieel. Maarrr. Hoe gaan die mannen dan in hemelsnaam naar de wc? Zit er dan een gaatje, zoals bij een vrouw? Maar is dat dan niet dichtgeschroeid ofzo? (Ja, ik dacht aan Theon en Greyworm van GoT )
Maar in GoT ging Ramsay op een gegeven moment een worst eten en toen deed hij net alsof het Theons geslachtsdeel was Nu ga ik het opzoeken haha
Castreerders sneden (zonder verdoving) de gehele penis plus balzak van de jongetjes af, waarna de urineafvoer via een rietje in stand werd gehouden. Na de operatie verloor de jongen de controle over de sluitspier en plaste dus voortdurend in de broek en in bed.[bron?]De castreerder bewaarde de penis en ballen, die de eunuch later voor een fikse prijs kon terugkopen. Veel eunuchen wilden namelijk 'compleet' begraven worden, en droegen ook tijdens het leven hun geslachtsdeel in een zakje bij zich. Een eunuch is niet per definitie impotent. Zeer gezocht waren daarom de "lidloze" eunuchen.Van deze jongemannen waren testikels én penis verwijderd. De lidloze eunuch was kostbaar omdat slechts een klein deel van de slachtoffers de "operatie" overleefde. Neeeee wat bizar dit
Ok dit hoort hier eigenlijk niet thuis maar ik zweer het je. Check dit op mijn advertentie op facebook. .
In ieder geval zodat ze geen testosteron aan gingen maken en mannelijk werden. Soms vanwege hun stem, die bleef mooi hoog voor het zingen. Soms omdat ze dan zeker wisten dat ze niet stiekem wat met de vrouw(en) van de baas uit gingen vreten. En soms omdat sommige mensen ervan houden als hun partner praat en voelt als een klein jongetje, hoe ziek ook.