Nee hoor. Met de aarde weg, het heelal weg, rest waarschijnlijk nog de melkweg, wat dan weer leidt tot uierverstopping bij koeien. (Ja, ik weet het zelf ook: mijn hoofd denkt soms rare kronkels)...
Ik denk dat ik een superslimme baby krijg, want ik heb geen slimme hersencel meer over Dus de volgende domme vraag; ga dat ook via de placenta en navelstreng? (grapje natuurlijk)
Ik weet niet of iemand het antwoord al gegeven heeft en of ik het helemaal goed uitleg, maar van wat ik op tv heb gezien schijnt het dat mannen 50% van hun dna telkens doorgeven en "sterker" is waardoor bijvoorbeeld een achterneef of bij een ver familie lid sneller te zien zal zijn of ze in die hoek moeten zoeken, dan bij een vrouw. Of zo iets. Als iemand mij aan kan vullen of kan verbeteren, graag.
Wat een leuk topic! Wat ik me afvroeg, wat gaat er nu precies mis in de ontwikkeling als een kindje interseksueel geboren word? Dus met vaak onderontwikkelde geslachtskenmerken van zowel jongen als meisje? Want je hebt toch gewoon een zaadje met of X of Y? Dus dan ligt het geslacht toch vast, hoe kan het dan dat er toch ook kenmerken van het andere geslacht ontstaan?
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/40468-hermafroditisme-en-pseudohermafroditisme.html Enige link die ik kon vinden met beetje onderbouwde biologische verklaring.
Thanks, wat ingewikkeld! Maar wist dus niet dat we in principe niet gelijk als jongen/meisje beginnen maar dat dus iets later duidelijk wordt!
Ik dacht dat ook hoor! Want zaadcellen zijn X of Y en eicellen zijn alleen X toch? Dus als die samensmelten, dat bepaald het geslacht. Maar hermafroditisme is dan toch een soort defect ofzo.
Oh en dankzij deze Google-zoektocht weet ik nu ook dat wietplanten hermafrodiet of interseksueel kunnen zijn .
Er is altijd iets. De aarde is ooit gedaan maar als onze zon veranderd in een supernova is het mogelijk dat die kracht zo groot is dat er een nieuw zonnestelsel ontstaat. Het heelal is oneindig. Ons universum ook gewoon een grote bol wat nog steeds explodeert. De big bang is nog steeds bezig. En ik geloof ook in een multiversum.
Het is natuurlik ook "officieel": driehoek, vierhoek, vijfhoek. Het vierkant is alleen een heel speciale vierhoek. Net als, in iets mindere mate, de ruit, parallelogram, rechthoek, trapezium en vlieger. Het vierkant is de meest regelmatige, symetrische vierhoek. Hij past dan eigenlijk ook beter is het rijtje: gelijkzijdige driehoek, vierkant (gelijkzijdige vierhoek), gelijkzijdige vijfhoek. Dat we wel een speciaal woord hebben voor vierkant en niet voor de meest speciale driehoek en vijfhoek, komt omdat die in de dagelijkse praktijk voor ons blijkbaar belangrijker, nuttiger en veelvoorkomender is.
Nee? Waarom zou het heelal dan weg zijn? De aarde is niet de enige planeet. En het heelal draait ook niet om onze planeet. Sterker nog de kans is eigenlijk heeeeel klein dat alleen op aarde leven is al je kijkt naar hoe groot het heelal is.
Natuurkundig gezien is geluid niets anders dan trillingen die opgevangen worden door je oor (even kort door de bocht, niet de hele fysiologie van het oor hier) en dan door je hersenen omgezet worden naar geluid. Dus het lijkt me dat als de trillingen via een koptelefoon alleen bij jouw oren komen en niet vrij in de lucht door iedereen opgevangen kunnen worden, het oor van je baby dus ook de trillingen niet kan opvangen en er geen geluid van kan maken. Misschien een kleine uitzondering voor geluidstrillingen die je voelt omdat de trillingen zo hard zijn (Dynamo Open Air bijvoorbeeld ). Als je je koptelefoon super hard zet voelt de baby het misschien.
Koemelkeiwitallergie wel, lactose intolerantie in principe niet tenzij je een beschadiging aan je darmwand hebt, dan kan het daarna ook over gaan. KMA is een voedselallergie die voornamelijk bij baby's voorkomt maar die op alle leeftijden voor kan komen en waar je overheen kunt groeien.Je hebt dan een allergische reactie op de eiwitten in melk. Lactoseintolerantie betekent dat je melkzuur niet kunt verteren, dat is genetisch bepaald omdat je te weinig of geen lactase produceert. Soms krijg je later lactose intolerantie omdat je door een ziekte beschadigingen aan je darmwand krijgt waardoor je tijdelijk minder lactase produceert.