Huh kan dat? Misschien stom maar ik wist wel dat dat op andere fora kan, alleen als ik hier quote (bijvoorbeeld jou nu) staat er een hele code achter... QUOTE=Twinkle81;19634936 dus.
Die code is het diamantje naast de naam om door te kunnen klikken naar de post. Ik heb hem nu weggehaald en je ziet dat het diamantje nu mist.
Ehh... diamantje? Misschien ben ik nu heel dom (of slechtziend) maar ook bij de andere gequote berichten zie ik geen diamantje?
Dat heb ik serieus echt nóóit geweten!! @Islah, als je bij een quote goed kijkt staat er normaalgesproken een diamantjes achter de naam. Als je daarop klikt kom je bij het originele bericht.
iedereen heeft het bijna wel: Watsapp... nu vraag ik me af, bij de meeste zie je staan: laatst bekeken vandaag om 10.38 bv. Maar bij sommige zie ik dat niet, weet iemand waar dat aan ligt?
Ik heb inmiddels 2 zonen op voetbal. Ik heb ze vanochtend allebei geholpen met aankleden. En iedere keer vraag ik mij af: Waarom sluiten voetbalsokken niet aan bij de tenen? De sokken lopen uiteen ipv taps toe. Weet iemand hier de reden van?
Hier is mijn domme vraag: wat doen de leden van het Koningshuis de hele dag? Zouden ze dag in, dag uit moeten studeren om overal van op de hoogte te blijven? MOETEN ze alles weten? En ik vraag me echt af hoe dat dan moet als er een koning of koningin NIET zo intelligent is....
Tjaa, dat is evolutie hè, wat ooit op een bepaald moment een nuttig orgaan was, hoeft dat nu niet meer te zijn, maar daarom is het niet per se meteen verdwenen
Dat heeft te maken met de helderheid van het licht in onze atmosfeer! Kleuren hebben verschillende golflengtes. Blauw licht heeft kortere golflengtes. Dit wordt geabsorbeerd door verschillende gassen in de lucht (die, omdat ze kleine moleculen zijn, zich gemakkelijk verspreiden) en alle kanten opgewapperd. Daardoor komt het vanuit allerlei richtingen naar je ogen toe, waardoor het blauw je ogen bereikt van alle kanten om je heen. Rood licht bijv verspreidt zichzelf minder goed en bereikt je ogen dus niet zo verspreid. Haha ik hoop dat ik het zo correct uitleg volgens de natuurkundigen in de zaal.
Ooh die wil ik ook weten. Vast iets te maken met dat de moleculen van het water de verspreiding van de kleuren veranderen.
Nee hoor. Doordat het haar nat is kan het licht er moeilijker tussen komen en dus lijkt je haar donkerder plus dat ze aan elkaar vast plakken en het daardoor ook nog eens donkerder lijkt.