(domme) vragen die je anders nooit durft te stellen

Discussie in 'De lounge' gestart door MaMa, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Huh kan dat? Misschien stom maar ik wist wel dat dat op andere fora kan, alleen als ik hier quote (bijvoorbeeld jou nu) staat er een hele code achter... QUOTE=Twinkle81;19634936 dus.

2. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Die code is het diamantje naast de naam om door te kunnen klikken naar de post. Ik heb hem nu weggehaald en je ziet dat het diamantje nu mist.

3. Islah

Islah Niet meer actief

Ehh... diamantje? Misschien ben ik nu heel dom (of slechtziend) maar ook bij de andere gequote berichten zie ik geen diamantje?

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dat heb ik serieus echt nóóit geweten!!

@Islah, als je bij een quote goed kijkt staat er normaalgesproken een diamantjes achter de naam. Als je daarop klikt kom je bij het originele bericht.

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83

Godsdiensten | samsam

Deze site gebruik ik regelmatig voor mijn groep 7/8, ideaal!

6. Islah

Islah Niet meer actief

Stom zeg, het valt me nu pas op! Dankjewel.

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wat handig, thanks

8. susy26

susy26 Niet meer actief

iedereen heeft het bijna wel: Watsapp...

nu vraag ik me af, bij de meeste zie je staan: laatst bekeken vandaag om 10.38 bv. Maar bij sommige zie ik dat niet, weet iemand waar dat aan ligt?

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    dat kan je uitzetten, dus vandaar dat je dat bij sommige niet kunt zien.

10. susy26

susy26 Niet meer actief

ow oke , dat wist ik niet dankjewel

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    je kan je status uitzetten.. of je bent geblokkeerd dan kan je het ook niet zien

12. DUIFJE

DUIFJE Actief lid

30 okt 2012
    354
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb inmiddels 2 zonen op voetbal. Ik heb ze vanochtend allebei geholpen met aankleden. En iedere keer vraag ik mij af: Waarom sluiten voetbalsokken niet aan bij de tenen? De sokken lopen uiteen ipv taps toe.
    Weet iemand hier de reden van?

13. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoe komt het dat een een heldere lucht blauw kleurt ?

14. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier is mijn domme vraag: wat doen de leden van het Koningshuis de hele dag? Zouden ze dag in, dag uit moeten studeren om overal van op de hoogte te blijven? MOETEN ze alles weten? En ik vraag me echt af hoe dat dan moet als er een koning of koningin NIET zo intelligent is....

15. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Waarom is je haar donkerder als het nat is?

16. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Tjaa, dat is evolutie hè, wat ooit op een bepaald moment een nuttig orgaan was, hoeft dat nu niet meer te zijn, maar daarom is het niet per se meteen verdwenen :p

17. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Dat heeft te maken met de helderheid van het licht in onze atmosfeer! Kleuren hebben verschillende golflengtes. Blauw licht heeft kortere golflengtes. Dit wordt geabsorbeerd door verschillende gassen in de lucht (die, omdat ze kleine moleculen zijn, zich gemakkelijk verspreiden) en alle kanten opgewapperd. Daardoor komt het vanuit allerlei richtingen naar je ogen toe, waardoor het blauw je ogen bereikt van alle kanten om je heen. Rood licht bijv verspreidt zichzelf minder goed en bereikt je ogen dus niet zo verspreid.

Haha ik hoop dat ik het zo correct uitleg volgens de natuurkundigen in de zaal.

18. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ooh die wil ik ook weten. Vast iets te maken met dat de moleculen van het water de verspreiding van de kleuren veranderen.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nee hoor. Doordat het haar nat is kan het licht er moeilijker tussen komen en dus lijkt je haar donkerder plus dat ze aan elkaar vast plakken en het daardoor ook nog eens donkerder lijkt.

20. susy26

susy26 Niet meer actief

Weer wat geleerd hihi

Deel Deze Pagina