Omdat het niet steeds een soort vouw is in het papier. Hij moet bijvoorbeeld eerst dubbel, en dan de andere kant op dubbel en dan pas als een waaier om en om gevouwen.
Ik vraag me al tijden af waarom peppa big (tekenfilm) en familie zich laten vallen als ze moeten lachen!
Als je water kookt, hoe warm word dat dan? Het kookt vanaf 100 graden maar dat zal toch wel warmer worden?
Dat vroeg mijn dochter laatst ook! Ik heb er maar even bijvermeld dat het niet de bedoeling is dat zij dat ook doet Zal wel iets zijn van rollen over de vloer van het lachen..
Oww bedankt. Is dat met alles dan zo? Sommigen bakken hun frieten in een pan. Olie word dan wel heter? En frieten moeten gebakken worden op 180 graden, hoe weet je dan wanneer dat warm genoeg is?
Ja olie wordt heter... Elke (zuivere) stof heeft een ander kookpunt. Je hebt wel temperatuurmeters voor olie.
Stukje brood erin houden, als het gaat borrelen is het goed. Als het gaat walmen volgens mij te heet.
Zo vroeg ik mij een tijd terug af hoe dat 'kuikens' ontstaan in een ei :-D. Heb het toen wel opgezocht.. Mijn man wist het ook niet