Ik heb even mijn man gepeild..... Zo'n ding is alleen maar handig, en mijn man kan gewoon met zijn benen over mekaar, en naar de wc is ook makkelijk, blijven staan, uitrollen en plassen maar, weer inrollen en klaar. Niks geen gedoe met broek naar beneden en weer omhoog. (en als hij hard is worden de vrouwen helemaal wild )
Ow, hij komt nu ook nog met een nadeel... als hij met pech langs de weg staat, geen man die er stopt om te helpen, bij vrouwen stoppen ze wel.....
Haha dat is echt een mannen antwoord Maar wat betreft dat plassen heeft hij wel gelijk inderdaad. Ook wat betreft met pech langs de weg. Helaas voor de mannen
wie dokterpiet (van sinterklaasjournaal) is. Zit me heel de week al af te vragen van wie die stem is...
Ik heb het niet gezien, maar mijn zoontje vroeg van de week wel of er een dokterpiet bestaat. Nu weet ik waar dat vandaan komt... Maar Google wist ook het antwoord op deze vraag: Romijn Conen - Wikipedia
Nou, echt niet hoor.... Toch in m'n hele loopbaan inmiddels een keer of 3-4 langs de weg gestaan, maar geen man die even stopte...
Jouw antwoord klinkt alsof je er heel dichtbij hebt gestaan/staat. (niet sarcastisch bedoeld) Klopt dat?
Dirigent heeft echt wel nut. Ik zit zelf in een orkest (viool) en heb wel muziek maar daarmee nog geen tempo en geen idee wanneer ik moet beginnen. Als we alle 40 gaan beginnen wanneer we willen wordt het een bende dus een dirigent geeft sowieso het startsein en de tempo. Maar ook of iets harder of zachter moet. Maar inderdaad, van Maestro zie je al heel veel. (ik heb vorig seizoen een avond bij mogen wonen in Haarlem, erg gaaf)
Ik lees ook geen sarcasme. Wees gerust. Ik sta er dusdanig dichtbij dat ik op de kazerne in Hilversum werk. En ik veel contacten heb met het landelijk team forensische opsporing. En dan praat ik wel is met de onderzoekers.
hier romper (mouwen wisselen, hankelijk van wat erop komt). shirt + rokje of jurk, maillot of legging of sokken afhankelijk van het weer + of we weg moeten
Heftige job! Maar heel erg bedankt voor je antwoorden! Ik vind ze soms moeilijk te stellen, maar ik ben daar dan mee bezig. Net als met die meisjes in Panama. Inmiddels ook begraven/gecremeerd gelooof ik.
Ik vraag me dus al heel lang af of auto's met een stoffen dak zeg maar door de wasstraat kunnen... Zo niet... Waarom kopen mensen t dan?? Hihi
Ik vraag me soms af hoe groot is de ruimte? Is het oneindig? Een oneindig zwarte massa? Zou je als je op andere planeten staat ook een blauwe lucht zien?
Ik doe hem in stukjes. Of de ruimte oneindig is en hoe groot: die heb ik eerder in het topic beantwoord Of je op andere planeten blauwe lucht kunt zien zal afhankelijk zijn van of er een atmosfeer is en welke samenstelling die heeft. De lucht lijkt blauw door de verstrooiing van het zonlicht door de atmosfeer heen. Als onze ogen iets nauwkeuriger waren en we meer in het lichtspectrum op zouden kunnen vangen zouden we de hemel als violet zien. Fascinerend: honden en katten en reptielen zien waarschijnlijk een paarse lucht.
Stoffen dak van een auto kan inderdaad niet in de wasstraat. maar eigenlijk hoort geen enkel auto in een wasstraat. Het beschadigd je lak nl. Als je niet met de hand wil wassen kun je nar een doe het zelf was cabine, met zo'n spuit .