Okay, daar gaan we.... Iedere keer als ik je avatar voorbij zie komen zit ik me weer af te vragen waar het "monstertje" het nou ook alweer van is... Een serie toch? Iets met een soort dino familie? Heb het zelfs nog eens gegoogled, maar kon het niet vinden haha. Vond het ook "raar" om er in een topic om te vragen, maar dit lijkt me er het juiste topic voor Ik wil dus graag weten waar je avatar van is, zodat ik er vannacht niet weer wakker van lig
Owjaaaaaaa! Het is die baby daarvan! Lees dat ik 13 was toen die serie in NL uitgezonden werd, dus laten we het maar op de leeftijd houden
Ze Groeien naar het licht toe dus daarom zijn ze krom. En tip: een banaan openmaken gaat makkelijker aan de stompe zijde
Oke.. dit is echt een hele domme vraag.. en ik vraag het al mijn hele leven af. Niemand in mijn omgeving had er een en durfde het niet te vragen Hoe gebruik je eigenlijk een bidet? (niet uitlachen aub )
na het toilet ga je daarop zitten en zet je de kranen open en spoel je de boel van onderen Helemaal geen domme vraag trouwens, aangezien een bidet in Nederland niet zo heel veel voor komt.
Nee dat is niet waar, dat is een fabeltje. Bananen groeien tegen de zwaartekracht in. Omdat de banaan zelf te zwaar is gaat hij in het midden doorbuigen en wordt hij krom.
Dat is toch zo'n tweede toiletpot in je badkamer op vakantie? Steek je voet erin, zet het water aan en afspoelen maarrrrr????
Hahaha ik bedoelde de vraag als een grapje, maar over het antwoord zijn de meningen nog zelfs verdeeld zie ik
ahhhh okeeee!! Dank je wel Wahahaha ja zo'n ding Beebiebeeb hahaha precies wat ik dacht toen ik klein was hahaha
Niet helemaal waar, schijnt van de omgevingsdruk af te hangen... Kan water kouder zijn dan 0 graden, en warmer dan 99,9 graden? - Goeie Vraag Knowledge Explosion Network
A wahahaha ligt eraan waar je met die voet in bent gaan staan (GRAPJE!!!!!) (OMG tijd om naar bed te gaan, ik wordt te melig hier hahahaha)
OK, mijn 'stomme' vraag: Waarom hebben we 2 eileiders? En ... De eisprong; gaat dat om-en-om linker eileider, rechter eileider? Of gewoon random. Wie of wat bepaald dat dan?