Primitief, mwah, er zijn daar kindertehuizen... schrijnend... Griekenland is het armst, daarna Roemenië. Tsjechië het rijkst, daarna Nederland. Zou je niet zeggen hè? De kloof tussen arm en rijk is groot.
Zij was al in een mens veranderd toch? Maar de 3die zie je haar moeder. Wel goeie vraag hoe zouden hun kinderen kunnen krijgen. Wanneer ga je voor het eerst naar de bioscoop met je kindje? Welke leeftijd?
Ja opzich kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar toch vind ik ons echt heel divers: verschillende kleuren haar, ogen, verschillende haarstructuur (krul, slag, stijl). Chinezen hebben allemaal dik, zwart, stijl haar en donkere ogen.
Zoon was 3,5. Naar de Nijntje-film. Was een beetje te kinderachtig voor hem. Inmiddels zijn we echte filmfreaks!
Ja goede vraag... Hoe krijgen en maken ze kindjes..?? Wij zijn een maand of 3 naar de bioscoop geweest. Zoon was toen ruim3,5 en dochter was ruim 2. We waren bij maya de bij geweest. Duurde wel een beetje lang voor ze.
Ik ga er vanuit dat ik van dit jaar geld terug krijg vd energie maatschappij, heb m'n meterstanden voor de jaar rekening al in november moeten door geven ( toen woonde ik hier ook een jaar dus klopt ook qua de rekeningen zeGmaar) Maar iemand enig idee hoe lang zo iets duurt voordat je daar centjes van krijgt? Of dat is vast overal verschillend of iemand die weet hoe lang ongeveer? Hahaha
Stel: Je hebt je huis verkocht. Je gaat op zoek naar een nieuw huis. In die volgorde. Je hebt de kopers toegezegd er over 4 maanden uit te gaan. Je vindt je nieuwe woning, maar die mensen kunnen pas na 6 maanden in hun nieuwe woning. Kan je dat dan terugkoppelen naar jouw kopers? Lijkt mij dat die ook aan hun kopers hebben toegezegd er na 4 maanden uit te gaan? Kom je hier dan uit of moet je dan een paar maanden in een vakantiehuisje/huurhuis? Hoe gaat dit in zijn werk?
nou je kunt het altijd vragen aan je kopers over die 2 maanden maar in principe zul je zelf voor overbrugging moeten zoeken. Meestal doet men een bod met ook de overdrachtsdatum.
Vertel over dat laatste eens wat meer? Wat is gangbaar? In hoeverre kan je op deze manier spelen met de prijs? Wat is 'snel'? Binnen twee maanden ofzo?