(domme) vragen die je anders nooit durft te stellen

Discussie in 'De lounge' gestart door MaMa, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penseel

penseel Niet meer actief

Ik ging er van uit dat zo wel moeder als kind al overleden zijn.

Mocht de moeder nog in leven gehouden kunnen worden en zo dat het kind nog kan groeien en of spoedk. Eens een kennis moeder overleed plotseling kind was wel levensvatbaar maar was ook al overleden in de baarmoeder. Ze zijn samen begraven. Moeder had beroerte dacht ik gekregen een fatale.

2. Islah

Islah Niet meer actief

Ja, dan is het anders natuurlijk!

3. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    als je niet teveel gedronken hebt is dat best te doen hoor:D

4. Islah

Islah Niet meer actief

Wat gebeurt er als er op de eerste maandag van de maand om 5 voor 12 écht een ramp plaatsvindt? Als niemand dat oefenalarm serieus neemt...

5. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan komt dat toch ook op radio, tv, internet en je mobiel.

6. penseel

penseel Niet meer actief

En dan blijft hij ook loeien denk ik niet na 5 minuten stil.

Deze alarm vind ik trouwens nog steeds niet goed te horen die oudere van vroeger. Dan ging mijn hart te keer van schrik.

Als klein meisje ben ik mij doodgeschrokken samen met mijn zusje wel liepen een poort in we waren buiten aan het spelen zij 2 jaar ik 3 jaar. En ging dat ding in eens af wij woonde in Den Helder. Marine stad en daar pff klonk het keihart in mijn beleving mijn moeder heeft twee weken met twee overstuur zijnde kinderen gezeten. tot kalmeringstabletten aan toe. Want beide durfde niet meer te gaan slapen. Mijn moeder verteld het nog wel eens twee peuters op mijn schoot haha.:)

7. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn lagere school stond in de buurt van flats. Als we dan naar huis liepen en het alarm ging af, was dat zo hard dat ik er iedere keer weer bang voor was en dat 8 jaar lang! Hier is het niet hard.

8. penseel

penseel Niet meer actief

Ja klopt die van nu. Ik hoor ze zelden of mijn raam moet open staan.

Geef mij die loei dingen maar weer ook al ben ik doodsbang voor haha.

9. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Dit vind ik ook wel een interessante vraag, en hoop dus dat iemand de vraag voor ons kan beantwoorden. :)

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik quote mijzelf even, want mijn vraag is nog niet beantwoord :)

11. Jet83

Jet83 Bekend lid

15 aug 2012
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    misschien hebben we er twee zodat er een overblijft als er met de ander iets gebeurd? Als back-up? Of voor de symmetrie?

12. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Waarom we 2 eileiders hebben weet ik niet, maar ik heb de gyn. wel eens gevraagd hoe het zit met de eisprong, omdat dat voor mijn gevoel bij mij altijd links is.. Volgens hem is dit niet vast geregeld, dus de ene maand links en dan de andere maand rechts.. Wie of wat dat bepaald weet ik niet, dat heb ik dan weer niet gevraagd :D

13. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Jij wel.. ;)

14. fruitdruifje2006

fruitdruifje2006 Actief lid

27 sep 2011
    244
    0
    16
    Geen domme vraag, maar ik vroeg mij altijd af waarom het zo gek uit zag op een rompertje aan de schouders....

15. penseel

penseel Niet meer actief

We hebben ook twee nieren twee paar ogen twee paar oren twee paar handen twee paar benen.

We zitten vol met reserve onderdelen denk ik.

;)

16. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Wat een leuk topic

17. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

ik heb wel een vraag... waarom gebruiken sommige mensen het woordje me als ze mijn bedoelen

18. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Leuk topic! Als 'vervolg' op de Peppa Big vraag... Iemand ooit de stamboom van het Zandkasteel gezien?

Waarom wonen Toto & Sassa bij Koning Koos, waar zijn de ouders van Toto & Sassa? ;):cool:

19. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Heb zelf ook even Google erbij genomen, en kwam wel 2 grappige theorieën tegen.. :D

Toto en Sassa zijn wel degelijk de biologische kinderen van koning Koos. Dat kun je ook wel goed zien aan hun opvallende haarkleur.

Koning Koos had al jaren geen relatie (nog steeds niet), maar wél een erg sterke kinderwens. Moet je die dan maar aan de kant schuiven? Hij heeft toen middels eiceldonatie, zijn eigen zaad, en een draagmoeder, eerst Sassa gekregen. Omdat het na een tijdje weer begon te kriebelen en zijn gezinnetje nog niet compleet was, is Toto (op dezelfde manier verwekt) toen ook nog gekomen.

Behalve dat koning Koos dol op kinderen is, lijdt hij ook aan grootheidswaanzin en is hij dol op verkleedspelletjes. Vandaar dat hij zich door zijn kinderen laat aanspreken met 'koning Koos' en graag een kroon draagt.

Sassa slaapt in een tweepersoonsbed. Vroeger sliep Toto altijd gezellig naast haar, maar nu ze wat ouder aan het worden is wil ze dat niet meer en heeft koning Koos een eigen bed voor Toto getimmerd.
    Koning Koos zelf slaapt in een andere slaapkamer die we nooit te zien krijgen, hij is erg gesteld op zijn privacy.

't Is eigenlijk heel simpel.

Ik weet niet welk roddelblad jij hebt gelezen maar het verhaal is anders:

Koning Koos was getrouwd met Koningin Toos.
    Toen Toto een half jaar oud was is koningin Toos tragisch verongelukt toen de zee met een vloedgolf het vorige zandkasteel wegvaagde.
    Koning Koos heeft heldhaftig de kinderen uit de woeste zee gered met gevaar voor eigen leven maar voor Toos kwam alle hulp te laat, zij werd meegesleurd door de onderstroom en zo komt het dat koning Koos nu samen met zijn 2 kinderen in een nieuw zandkasteel woont dat overigens is gebouwd en geheel gratis ter beschikking gesteld door zandsculptuuvereninging "het Schepje" uit Zandvoort.

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik denk dat je van alle belangrijke organen er 2 hebt omdat je in de baarmoeder 2 gelijke zijde hebt die aan elkaar groeien en zo het voor de cellen makkelijk gemaakt wordt :). . Dit is denk ik makkelijker met het maken van de mens ofzo. Daarom 2 longen, 2 hersenhelfden aan elkaar, 2 nieren, 2 eierstokken, mannen 2 ballen, 2 ogen, 2 oren , 2 armen en 2 benen etc. Organen in het midden de blaas, hart, etc maar 1. Is maar een theorie die ik net verzin haha maar lijkt mijn een logische verklaring. De helfden sluiten bij de neus en mond , en navel en dergelijke en dus daar maar 1 van. En daaromheen groeit het aan elkaar vast

Dit gebeurd al vroeg in de zwangerschap maar toch :) zou volgens mijn wel de rede kunnen zijn

Embryo 3 wk

Deel Deze Pagina