(domme) vragen die je anders nooit durft te stellen

Discussie in 'De lounge' gestart door MaMa, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Het heeft niet met Albino's te maken, maar wel met het gen voor de witte vachtkleur (of eigenlijk geen kleur).. Dat zorgt ook voor doofheid.. Bij witte katten met blauwe ogen is een nog grotere kans op doofheid dan bij een witte kat met andere kleur ogen.. Ligt ook weer aan de genencombinatie..

2. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Ja oerwoud, jungle of rimboe zijn allemaal synoniemen. Het is een bos waar de mens geen invloed op gehad heeft in het ontstaan.

3. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    sorry verkeerde persoon gequote.

4. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Je middenrif zorgt ervoor dat de organen in je borstholte beschermd zijn daartegen.

5. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Bedankt voor de antwoorden!

6. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Hersenvliesontsteking en een fikse bloedvergiftiging. Ik heb er epilepsie aan over gehouden waar ik gelukkig weinig last van heb. Met mij gaat het heel goed gelukkig :)

7. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik wel. Wist precies welke verpleegkundige er was geweest enzo. Maar ik heb die mensen nooit ontmoet want ik lag in coma. Heb ook een bijna dood ervaring gehad. Bizar eigenlijk dat je je zoveel kunt herinneren terwijl je buiten westen bent.

8. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Ik heb ook weer een hele rare vraag :p laatst stond ik te douchen en met het afdrogen merkte ik dat ik weer melk lekte :) dit was voor het eerst sinds ik afgebouwd had.. hoe lang gaat dat door aangezien ik al ruim 3 maanden gestopt ben?😂

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij mij ongeveer een jaar ;). Maar niet spontaan lekken (in het begin wel), wel als ik erin kneep dat er nog steeds wat kwam. Wist ook niet dat het zo lang kon duren.

10. MotherPrincess

MotherPrincess Actief lid

19 okt 2014
    276
    170
    43
    Oké, wat ik mij wel eens afvraag: mag je je eigen tanden poetsen met peutertandpasta? Die van mijn dochtertje ruikt echt heerlijk en heeft ook een lekker fruitsmaakje. Soms denk ik; kan het kwaad als ik haar peutertandpasta gebruik??

😬😬

11. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Volgens mij zit daar heel weinig fluoride in en is het dus niet zo effectief als normale tandpasta.

12. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Ja ik heb nog een vraag! Waarom zijn zoveel mensen bang voor clowns?
    (Zal wel aan mij liggen, ik ben gek op vooral hele enge clowns)

13. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Ik denk dat dat komt omdat je z'n "echte gezicht" niet kan zien.

14. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Ik vroeg me gisteren tijdens het oversteken ineens af waarom je eerste naar links, dan naar rechts en dan weer naar links moet kijken voordat je gaat oversteken. (waarom 2 x naar links?)

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik vraag me af waarom het sinds Augustus aan het regenen is!
    Heb nog nooit in heel mijn leven meegemaakt dat het zulk slecht weer in in zo een lange periode.

Als er 1 iemand deze zomer gaat klagen over droogte dan wring ik zijne nek om!!!

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Omdat de auto's links van je het dichts bij je zijn met oversteken. Als je eenmaal oversteekt kijk je automatisch toch weer naar rechts dus uiteindelijk kijk je toch 2 keer naar beiden kanten
    Zoiets is het toch :p

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Omdat er in die seconde dat je naar rechts kijkt, en voor je de weg op stapt, een auto aan zou kunnen komen kijk je nog een keer naar links. Tot je dus naar Engeland of bv Nieuw Zeeland gaat, daar komen de auto's heel snel de bocht door van de verkeerde kant en dan zie je hoe gewend we het zijn naar links te kijken! Manlief kreeg van zn collega's steeds te horen "Hoe vaak ga jij nog bijna doodgereden worden hier?"

18. Islah

Islah Niet meer actief

De zomer van 2007 was volgens mij nog erger...

19. Islah

Islah Niet meer actief

Ik vraag me af waarom veel mensen zeggen dat ze geen tijd voor bepaalde dingen hebben, maar dan wel een groot deel van hun dag aan facebook/twitter e.d besteden.

20. Islah

Islah Niet meer actief

Geen idee, ik ben er ook doodsbang voor. Overigens ben ik ook bang voor van die verklede poppen zoals Pardoes in de Efteling. Het komt iig niet door IT bij mij. Want die kon ik zonder moeite en angst kijken.

Deel Deze Pagina