Voor wie durft te kijken; Grootste spin ter wereld - Alle Records Voor wie voor gewone huisspinnen al 'bang' is; Wanneer er wordt gesproken over de grootste spin ter wereld kan er worden gekeken naar twee verschillende soorten spinnen. Het is maar net vanuit welk perspectief je er naar kijkt. Je kunt kijken naar de grootte of naar het lichaamsgewicht van de spin. Op basis van deze twee factoren zijn de Heteropoda maxima spin en de Goliathvogelspin de grootste spinnen ter wereld.
Ik heb nog een domme vraag ik snap dat het vriespunt van zout water niet hetzelfde is als van zoet water, maar is het mogelijk dat de zee zou bevriezen? En hoe koud moet het dan zijn?
https://www.ikhebeenvraag.be/vraag/3722/Door-het-zout-in-de-zee-kan-het-water-niet-bevriezen.-Hoe-zit-dat-dan-met-de-ijskappen-op-de-noordpool
Bij ons werd daar ook wel naar gekeken op de couveuse afdeling. Mijn zoontje was 5 weken te vroeg, maar had eigenlijk gewicht en lengte van een voldragen baby en moest dus als enige op de afdeling ook best al flinke hoeveelheden drinken.
http://www.meteolink.nl/weerhistorie/historische-winters/winter-1963-fotos/ja de e zee kan bevriezem is al eens gebeurt. misschien weten je ouder (s) dat nog te vertellen en ander je opa en oma. in 1963...
Het gaat niet alleen om het vriespunt, maar ook om de beweging van de zee. De noordzee is bijvoorbeeld constant in beweging, waardoor bevriezen lastig is. Maar uiteraard kan het... kijk maar naar de Noordpool, is allemaal bevroren zee
Had het anders neer kmoeten zetten, Maar ben alleen verdiener. werkte 40u pw. Contract niet verlengt dus ww heb een bij baan die oproep is. Meestal 10 u extra Daarbij krijg ik 70% van laatste loon dus van die 40 pw.. Kan ik volgens het UWV aanvullende uitkering van de gemeente krijgen tot de norm. Dus dan vind ik het raar dat ik gekord word.. dus zo dom is mijn vraag dan toch niet? Waarom aan kloppen voor een uitkering als we het door me bijbaan miss wel gaan redden..??! Zonder gekort te worden. ps typ op mobiel
Als ik het goed begrijp: voorheen werkte je 40 uur per week. Daaruit ben je werkloos geworden en krijg je nu een WW-uitkering voor. Nu heb je een nieuwe (?) bijbaan op oproepbasis. Deze uren geef je door aan het UWV. Deze uren worden dan ingehouden op je WW-uitkering. Als het totale loon (dus zowel WW als bijbaan) onder het sociaal minimum komt, kun je mogelijk een aanvulling krijgen vanuit de gemeente. Dit is een ander potje en dus andere regels. Zo wat duidelijker?
vanavond bij mijn ouders hadden we een vraagpunt waar we niet uitkwamen, misschien weet iemand hier een antwoord: hoe heet een mannelijke ballerina? Ook gewoon ballerina of is er een andere benaming voor?