Nee, alleen als je met een vaste lijn belt weten ze je locatie, je wordt dan ook doorverbonden met de meldkamer bij jouw in de regio.Als je met een mobiel belt, is je locatie niet bekend, je telefoontje gaat dan naar de landelijke meldkamer in Driebergen en vandaar uit wordt je melding doorgezet naar je eigen regio.
Ja! Ik heb een poep-vraagje Waarom vind je scheten van jezelf minder stinken dan scheten van een ander?
Als ik in de auto rijd van mijn vriend en ik zou een ongeluk krijgen. Hoe zit dit dan met de verzekering?
Je zegt het eigenlijks al, je rijd in de auto van je vriend. Dus als je een ongeluk krijgt in andermans auto en de maakt alleen blikschade gaat dit via de verzekering van in jullie geval je vriend. Ligt ook een beetje aan wat voor verzekering hij heeft, de schade, schuld, etc Voor verwondingen ben je natuurlijk altijd verzekerd voor jezelf
Verzekering gaat op kenteken. Je bent gewoon verzekerd. Als jij een schade veroorzaakt en dit wordt geclaimd op de verzekering valt je vriend terug in schadevrije jaren. @Scheten: Omdat de geur van je ruft wordt veroorzaakt door de bacteriepopulatie in je eigen lichaam, hierdoor vind je dit een stuk minder meuren dan ruften van een ander. Ook de stront van je eigen kind vind je minder goor dan dat van een ander kind.
Nee altijd je locatie doorgeven om tijd te winnen. Ze kunnen wel via gps werken maar dit kost altijd extra tijd. Als je via de thuistelefoon belt wel meende ik.
Hoeft niet hoor. Ik kook eieren vaak maar 1 minuut, zet het gas uit en laat ze een paar minuten nagaren in het nog hete water (voor hardgekookte eieren). Ik schrik de eieren niet met koud water en krijgen dan ook zo'n grijzig randje. Wanneer ik dit wel doe gebeurt dat niet dus ik kan me niet voorstellen dat het aan te lang koken ligt.
Ik dacht ook dat ik ze te lang kookte dan naar vandaag extra goed opgelet en was echt niet zo. Had nu wel veel eieren in 1x (14), zou het daar mee te maken hebben?
Als je ze 'laat schrikken' na het koken (met koud water) krijg je het randje niet! (hoe het precies ontstaat weet ik niet, maar zo voorkom je het iig)
Ja zou kunnen want 4 eieren laat je makkelijker schrikken dan een pan vol.. de onderste krijgen er dan niet veel van mee.. Misschien is dat het wel inderdaad!
Dat grijze randje komt door een zwavelverbinding. Doordat je de eieren in t warme water laat koken ze van binnen door, gebeurt dit te lang dan krijg je een bepaalde zwaveloxidatie en daardoor wordt het grijs, dit komt door de ijzersulfide. Als je eieren laat schrikken koel je ze snel af en koken ze niet door van binnen en dus kan er geen zwaveloxidatie ontstaan en dus geen grijze rand van de ijzer. Het komt dus wel degelijk door het te lang koken, de zwavel in het ei gaat daardoor een reactie aan met het ijzer in het ei en daardoor wordt het ei blauw.