Nou ik heb een domme vraag. Kunnen de darmen of evt trekkende spiertjes hetzelfde gevoel geven als een bewegend kindje in de buik?
Absoluut! Ik heb de afgelopen paar jaar zo vaak gehad dat ik dacht 'jemig, als ik nu zwanger was zou ik zeker weten dat het de baby was'. En dan was ik dus niet zwanger. Ik heb soms zelfs een soort bultje dat wat uitsteekt en beweegt
Oh dat lijkt mij echt vaag! Echt verwarrend dat gevoel. Lijkt net alsof alle zintuigen in de buik op scherp zijn komen te staan na de bevalling.
Haha ja! Ik heb wel ook echt een prikkelbare darm, dus die rommelt vaak. Maar voordat ik zwanger wilde worden had ik er niet zoveel boodschap aan, dan lette ik er niet zo op.
Grappig, ik heb dit ook een tijd gehad, maar dan zonder bultje . Voelde echt hetzelfde als bij de zwangerschap van de jongste, ik voelde haar niet heel goed. Mijn darmen kunnen dus af en toe precies hetzelfde voelen. Vond het wel een soort van mooi, riep mooie herinneringen op, moest soms wel denken, oh ja zijn gewoon mijn darmen . Heb het nu nooit meer eigenlijk, gek.
Kan ook zijn dat je darmen nog een beetje 'op hun plek' moeten terugkomen, dat je het daardoor een behoorlijke tijd na de zwangerschap nog kunt voelen. Maar ik had het van de week nog en mijn jongste is al bijna 6
Haha graag gedaan 😂 ik dacht ook wel ergens dat het vast niet je eigen ster was, maar ja durfde het ook niet te vragen aan de vk om het zeker te weten..
Valt onder coulrofobie. Deze fobie kan zich uitbreiden naar fobie voor iedereen in een opvallend kostuum (ook kerstman en sinterklaas).
Doe maar niet. Een waterkoker kookt het water even door, en dat is bij melk niet zo'n goed plan, zoals je misschien wel weet.
Afgezien van het feit dat ik niet weet waarom je melk zou willen koken, kan je het denk ik prima opwarmen in de waterkoker? gewoon voelen met je vinger en als het warm genoeg is, uitzetten... mijn schoonzus kookte vroeger eieren in waterkoker
Technisch gezien ligt het volledige kookpunt (de onderdelen van melk hebben verschillende kookpunten, en het kookt daardoor in stappen) van melk hoger dan dat van water. Water (zuiver) 100 en melk 100,2. Maar ik denk niet dat een waterkoker zo precies is ingesteld dat die tot 100 c verwarmd maar hoger. Het verschil is zo klein. Of het aan te raden is om melk in je waterkoker te doen is een andere vraag
track & trace van DHL. Normaal krijg ik pakketjes met PostNL en dan kan je een tijdvak zien hoelaat ze komen. Maar nu komt er een pakketje met DHL maar ik kan nergens een tijd zien? Pakketje is momenteel "in transit", wil graag weten rond welke tijd ik het kan verwachten, wil nog even weg
De batterij van onze rookmelder is leeg. En ik vroeg me ineens af: stel je voor dat er bij iemand die stokdoof is brand uitbreekt midden in de nacht als hij of zij ligt te slapen, hoe weten ze dan dat er brand is? De rookmelder horen ze dan tenslotte niet.
Volgens mij zijn er voor dove mensen alarmsystemen en rookmelders met trilfunctie en flitslichten. Er kan tegenwoordig ook vanalles via de smartphone. Dan gaat het allemaal via het draadloos netwerk.
Aha, ok... Maar flitslichten zie je natuurlijk ook niet als je slaapt. Maar iets met trillingen op je lichaam voelt de persoon natuurlijk wel...