''Domme'' vragen die je niet durft te stellen topic

Discussie in 'De lounge' gestart door susy26, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Die flitslampen zijn echt heel erg fel. Ik zou er wel wakker van worden. Maar ik word dan ook al wakker als het lampje van de babyfoon aan gaat. 😏 Maar voor de vaste slapers hebben ze dus dingen met trilling. Maar hoe dat precies werkt weet ik ook niet.

2. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Kan wel, maar dan heb je wel een kapotte waterkoker.
    Ooit eens uitgeprobeerd, niet om te kijken of het "kon", maar gewoon om te kijken wat er zou gebeuren.
    Ik had toch 2 waterkokers dus vond het ook niet erg.

3. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.717
    468
    83
    Vrouw
    Als je seks hebt zonder condoom en de man "trekt zich terug" nadat hij klaar gekomen is. Hoe zorgen jullie er dan voor dat het beddengoed niet vies wordt?

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Lol.
    Dit ging ook vaak door mijn hoofd :D

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Volgens mijn man gaat dat via een kastje op de muur, daar zitten allerlei functies op aangesloten die met lichtjes werken; bijv, de bel gaat, dan gaat dat lampje knipperen, ook bij de telefoon. Een wekker (want ook die heeft een doof iemand nodig natuurlijk en hoort hij of zij niet) gaat via een trilfunctie in bed, je wordt dus letterlijk wakker getrild :D en hij gaat ervan uit dat daar ook de rookmelder op aangesloten kan worden.

6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik stop er meteen een kurk in. Dan gebruik ik het kwakje 'smorgens als gezichtscrème. Heeft sterke huidverjongende eigenschappen... En het bed blijft zo fris als een lenteweide...

7. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.717
    468
    83
    Vrouw
    Ha ha ha

8. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

whahaha

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    We hebben altijd een handdoekje in bed liggen. :) :p

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.457
    17.403
    113
    Waarom naaien ze de zakken van jassen dicht? Koop je een nieuwe jas kan je eerst weer gaan zitten prutsen om de zakken open te krijgen :x

11. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ok, dankjewel. Duidelijk! ;)

12. susy26

susy26 Niet meer actief

Heeft een tractor ook binnen verwarming?

13. susy26

susy26 Niet meer actief

Wat gebeurt er als je niet meer gaat slapen?

Heb een keer gelezen als je een week niet slaapt, je zelfs kan overlijden 😰

14. Buitenleven

Dan heb je gelijk je antwoord toch:D

15. Buitenleven

Neemt de voedselbank ook verzorgingsproducten ( uiteraard nieuwe ongeopende) aan?

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Die hier in de buurt wel!

17. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook. Toen er hier een soort van Blokker achtige winkel failliet ging, hebben ze de hele inboedel van die winkel bij de voedselbank gedropt. We mochten toen bij binnenkomst een lootje trekken en bij het nonfood depot kreeg je het product wat bij je nummertje zat. De een kreeg een strijkplank, de ander bijvoorbeeld een mooie pan, of een luxe koffie mokken set. Tot aan koffiezetapparaten aan toe!

Ik heb toen een hele luxe staafmixer set gekregen, die gebruik ik nu, jaren later, nog steeds :D

18. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Zeker! De huidige nieuwe tractoren hebben allerlei snufjes en voorzieningen die ook bijvoorbeeld in auto`s zitten. Airco, verwarming etc.
    Ligt natuurlijk ook aan welk type, welke uitvoering e.d. Maar verwarming is wel redelijk normaal hoor, ook bij de budgetuitvoeringen.

19. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ja. Behalve die zonder cabine. :p

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Die zijn meestal alleen voor de sier!!! Dus niet open maken en niks erin proberen te doen. Zijn ze niet voor gemaakt.

Alleen als ze bijvoorbeeld met 1 stik vastzitten, dan is dat omdat ze anders open gaan hangen en dat is geen gezicht. Ook in dat geval moet je je afvragen of je hem open wil maken, want dan krijg je geheid openhangende zakken.

Deel Deze Pagina