Heb het nu bij 2 winterjassen gehad en dat waren geen sierzakken. Wel merkte ik bij de vorige dat ik er idd niet teveel in moest doen maar ik wil wel mn handen en sleutel/telefoon in mn jaszak kunnen stoppen als ik even rondje ga lopen ofzo (vaak jurkjes zonder zakken aan)
Nee jij niet, maar ik ken serieus mensen, die oneigenlijk gebruik gaan maken van dit soort dingen. En dat gaat dan ten koste van de mensen, die het echt nodig hebben.
In je Whatsapp-chatlijst zie je bij sommige mensen regelmatig nieuwe profielfoto's: vakantiekiekjes, foto's van hun kinderen, etc. Als je dat nou ziet bij iemand waar je niet veel persoonlijk contact mee hebt, bijvoorbeeld een collega die je een tijd terug eens voor een werkding een berichtje had gestuurd, is het dan onbeleefd om iets te zeggen over dat je die ene nieuwe foto leuk vindt? Het voelt een beetje onbedoeld dat ik die vakantiefoto's of kinderfoto's zie, puur omdat we een tijd geleden contact hadden over iets anders. Ze zetten die er vast in voor hun naaste vrienden en familie. Of is het wel geaccepteerd dat ook relatief onbekenden (die dus wel je nummer hebben) laten merken dat ze zulke privefoto's bekijken? (En ja, ik scroll dus regelmatig m'n chatgeschiedenis door om te zien wie er een nieuwe profielfoto heeft )
Is er een verschil tussen benzine? Dus , of je Bv bij Tinq, of Tango tankt of bij een Shell of BP, Esso .....
Onze ervaring is van wel. Op diesel van de BP kunnen wij op 750 km rijden. Op die van de tango etc 700
Ja en nee. De benzine is hetzelfde tot het moment dat het in de tankwagens word gepompt. Elk merk heeft een eigen toevoeging die zich onderscheid van andere merken. Dit word gemengd in de tankwagen.
Ja, maar volgens mij verbruikt een airco meer stroom en dus meer benzine. Naar mijn mening is dit echter marginaal en de verwarming of airco uitlaten om benzine te besparen vind ik belachelijk. Ben ik wel benieuwd onder welke voorwaarden je dit getest hebt. Bijvoorbeeld hoe vaak en of je beide tanks dezelfde routes en snelheden hebt gereden met dezelfde weersomstandigheden en drukte op de weg. De consumentenbond heeft dit namelijk wel getest (zie consumentengids van deze maand) en concludeert dat het verschil niet merkbaar is, laat staan op een tank. Er is weldegelijk verschil, maar de eisen in Nederland zijn zo streng, dat zelfs het 'slechtste' merk gewoon goed is.
Waarom moet je potgroenten met een houten of plastic lepel uitscheppen? Ik heb het stiekem wel eens met een gewone metalen lepel gedaan (rebel, I know ) en de boel ontplofte toen niet of zo.
Geen idee waarom je dat met een houten moet doen. miss net zo iets als soep opwarmen met de lepel in dat kan zuur uit slaan miss daarom
Op het etiket staat dat de inhoud van de pot moet worden uitgeschept met een houten of plastic lepel. Waarom is dit? Voor de zekerheid. Bij het uitscheppen van een glazen pot met een metalen lepel bestaat er een (kleine) kans dat je met de lepel tegen de pot tikt, waardoor er een stukje glas los kan laten. Om dit te voorkomen raden wij aan om een houten of kunststof lepel te gebruiken voor het uitscheppen. Dit is dus een advies om te voorkomen dat er eventueel glas tussen je groenten terecht komt en daarom zetten wij dit standaard op onze producten. Heb het opgezocht bij hak.
Ik dacht ook al mijn hele leven, tot een paar weken terug, dat ze met sterrenkijker jouw ster bedoelde
Als je je neus snuit en je zakdoek zit vol bloed, telt dat dan als een bloedneus ondanks dat het niet uit zichzelf je neus uit loopt?