''Domme'' vragen die je niet durft te stellen topic

Discussie in 'De lounge' gestart door susy26, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Probeer veel cranberry thee te drinken, hier werkt dat altijd goed. Ik ben zo iemand die eerst huis tuin en keuken middeltjes probeert alvorens ik naar de Huisarts ga ;) Heb al eerder hiermee een blaas ontsteking laten verdwijnen. Maar goed, ieder lichaam is anders dus ik kan je niet de garantie geven dat het bij jou ook werkt, voor echt advies moet je altijd even de huisarts bellen, ik spreek puur uit eigen ervaring. :)

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.457
    17.403
    113
    Nav AYNIL kerst...
    Waarom hebben de meeste stewardessen een rok aan maar een enkeling een broek?

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Mijn huisarts gaf aan dat je een beginnende blaasontsteking vaak nog 'weg kunt drinken'.
    Veel drinken en goed uitplassen.

Dit werkt bij mij goed. Als ik de eerste klachten krijg drink ik extra. Als de blaasontsteking doorzet heb ik wel antibiotica nodig.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.449
    10.378
    113
    Tijdens mijn zwangerschap bijna alleen maar blaasontstekingen gehad maar kreeg ze zonder antibiotica niet weg (met trouwens ook niet).Maar misschien dronk ik gewoon nog te weinig.

5. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.913
    387
    83
    Hier een Gastouder die nu ook vakantie heeft. Mijn man neemt dan extra vrij of mijn moeder. Is altijd wel een enorm gepuzzel

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Voor zover ik weet is dat gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur. Bij KLM bijvoorbeeld zijn er geloof ik 2 verschillende modellen rok en een broek beschikbaar.

Ik heb vroeger aan de balie bij een groot bedrijf gewerkt waar ook alle meiden in mantelpak moesten. Maar ik voel me gewoon totaal niet op m'n gemak in een rok dus ik mocht in een pantalon.

7. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Kun je in NL vliegen òm het vliegen? Dus zonder met vakantie te gaan of voor zaken een vliegtuig vlucht maken gewoon omdat je het vliegen zelf leuk vindt? En dan niet zweefvliegen maar bijvoorbeeld van Groningen naar Rotterdam?

8. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Op kleine vliegvelden als Teuge kun je met een Chesna oid vliegen. Voor grote vliegtuigen zoals Boings zijn simulators

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.457
    17.403
    113
    Waarom smelt de sneeuw op het ene dak sneller dan het andere? Ligt dat ook aan het materiaal? Ik heb aan de overkant van de straat een oude boerderij waar het dak nog helemaal wit is en een nieuw huis (5 jaar oud max) waar bijna alles van weg is. En als ik verder rondkijk zijn de daken in de nieuwbouwwijk ook veel schoner dan de oude daken. Ik had het andersom verwacht aangezien oude huizen minder goed geïsoleerd zijn over het algemeen waardoor er meer warmte door het dak gaat.

10. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik vraag me af of er meer mensen zijn die meer dan 1 velletje nodig hebben bij het billen af vegen na poepen. .. Mijn man heeft er maar 1 nodig en ik wel 10 soms! Hij heeft dat nog nooit gehad. Ik heb wel gewoon vaste poep...

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.457
    17.403
    113
    1 velletje? Hoe doetie dat

12. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    En dat velletje is dan ook zo goed als schoon hè. Hij kan heel goed alles eruit poepen denk Ik. Zelf heb ik dat ook wel eens af en toe, als je echt alles eruit poept. .. Voor mijn gevoel poep Ik nooit goed leeg ofzo waardoor een keutel afbreekt net voordat het naar buiten komt ofzo..

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn man en jongste hebben dat ook, hebben eigenlijk geen wc papier nodig. Heel irritant ;). Ze hebben allebei bruin haar en bruine ogen, oudste en ik blond en blauw. Zou het daaraan liggen?:p

14. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Waarom kunnen alle dieren in de serie "Pieter konijn" (op netflix) praten, behalve de poes van meneer Verhoef?

15. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.203
    1.863
    113
    Daken en sneeuw.
    juist de nieuwe woningen hebben meer verwarming
    denk aan vloerverwarming wat toch bijna altijd wel aan moet blijven om te verkomen dat het kapot vriest.
    en warmte steigt op hoog.

oudere woningen lijkt me minder warmte

16. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Als je met 1 velletje afveegt dan ga je er denk ik toch met je vingers doorheen? :) Dan heb je het aan je vingers zitten, lekker. ;)

17. Ballon

Ballon Niet meer actief

Misschien hebben ze wel heul dik wc papier en vouwt hij hem dubbel ofzo... 🤔

In ieder geval. Nee, met 1 velletje red ik het niet. Geen idee hoeveel wel, totdat het schoon is...

18. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Dat zou nog kunnen inderdaad. Zit ook nog verschil in...

19. Buitenleven

Lijkt mij ook, gatver :D

20. Buitenleven

Tot hoever kunnen in kledingwinkels ( of online) de kortingen oplopen? Kan het bijvoorbeeld ook uiteindelijk 80-95% korting worden? En wat gebeurd er dan met de kleding die alsnog niet verkocht wordt, ondanks de lage prijs?

Deel Deze Pagina