Word een zwangerschapstest ook positief als een zwangere vrouw een test doet met een paar druppels bloed?
Ik denk niet dat ze specifiek naar je oren komen. Je ligt op bed, vaak onder een deken. Je armen, nek en gezicht liggen dan bloot en daar komen ze op af. Als ze in de buurt komen klinken ze misschien heel dichtbij maar ze kunnen net zo goed op je arm afkomen
Ik denk dat je ze gewoon alleen hoort als ze op je oren zitten Of heb je daadwerkelijk meer muggenbulten op je oren dan ergens anders?
Nee eigenlijk niet bij me oren hihi.. Dat zal het wel zijn. Je hoort ze, terwijl ze bij je arm of nek vliegen. Rotbeesten 😒
Gisteren had ik te weinig gedronken. Ik nam s avonds dus vier glazen water en moest vervolgens zeer nodig naar de wc. Plas ik dan het net gedronken water gelijk weer uit of is dat ander vocht?
Net een artikel gelezen over waarom sommige mensen meer geprikt worden dan anderen, dus volgens mij weet ik deze wel. Ik las dat muggen aangetrokken worden door je adem (CO2) en door warmte. Aangezien je gezicht en oren meestal goed doorbloed zijn en je oren ook nog eens dichtbij je mond zitten, is dat misschien wel een heerlijk plekje voor muggen?
Ik heb nog nooit nagellak gebruikt en heb youtube filmpjes bekeken hoe het werkt, so far so good... Maar er zijn zooooo veel kleuren. Welke kleur/tint is een mooie onopvallende/neutrale beginnerskleur om teennagels te lakken? Ik vond de vraag dom genoeg om deze hier te stellen als 30+ er en al lang niet meer tiener
Ik begon zelf met lichte kleurtjes die een beetje naar roze neigen; "nude" zeg maar. Zoiets bijvoorbeeld, maar je hebt ze van heel veel merken Chanel Le Vernis in Ballerina Review | Allure O.P.I. heeft nu een setje met verschillende pasteltinten die ook heel mooi zijn. Nu, in de zomer, draag ik graag een koraalkleurtje. Geen rood, geen oranje, meer iets er tussenin. https://www.opi.nl/producten/nagellak/the-classics/nagellak-live-love-carnaval/
Ik had al met een lichte roze in mijn handen gestaan, maar er is nog wat drempelvrees Ben benieuwd of ik het er netjes op ga krijgen, gelukkig heb ik nog even om te oefenen voordat we op vakantie gaan
Je kunt ook met blanke lak beginnen? Is doorzichtig, dus als het niet helemaal netjes is valt het niet op
Hoe komt het dat zoveel mensen fouten maken met d/t, dat/wat en jou/ jouw? Echt ingewikkeld zijn de regels niet, dus wat is het dan?
Wat jij niet ingewikkeld vindt, kan voor een ander een crime zijn.... misschien is die ander weer heel goed in iets wat jij weer erg ingewikkeld vind?
Inderdaad. Zo vinden sommigen het blijkbaar weer heel moeilijk om tactisch te reageren op een forum, en anderen weer totaal niet. Tsja...