Hm heeft wat meer voedingskleding die niet voor de rest zo supergroot is. Misschien is dat een optie?
Hoe het met de Polopos en Ollolaigangers is nu in Coronatijd? Lijkt me vrij heftig om daar te wonen nu.
Van het tvprogramma Het Spaanse dorp en het Italiaanse dorp. https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/4992131/nieuwe-kandidaten-voor-het-spaanse-dorp-gezocht
Dorpjes in Italië en Spanje. Polopos had nog maar 60 inwoners en daar is toen een programma over gemaakt. Geloof dat het een stuk of 5 stellen/gezinnen waren die daar dan een huis kregen wat ze op moesten knapen en in moesten burgeren. De andere bewoners mochten stemmen wie dat het best gelukt was. Volgens mij is er ook over dat dorp in Italië een tv-programma gemaakt. Mijn moeder was groot fan, zelf heb ik het nooit gezien.
Ik denk het niet nee Ik heb het alleen onthouden omdat mijn moeder 2 of 3 keer gezegd heeft dat ze het zo jammer vond dat de dorpsbewoners mochten stemmen maar zij niet
Ik post m hier maar omdat ik te lui ben een topic hiervoor te openen: We hebben een laminaatvloer ik dweil en stofzuig bijna dagelijks. Toch zijn de groeven tussen de laminaatdelen een beetje zwartig. - hoe haal ik dit nu het beste weg zonder als Assepoester op de knieeen te moeten? - hoe voorkom ik dit?
Door minder te dweilen? Zoveel dweilen is juist slecht voor laminaat. Ik vermoed dat het schimmel is door het vele dweilvocht.
mij doe met stoomreiniger (ook niet heel goed natuurlijk), maar op de laatste stand. Nat wordt het niet eigenlijk
Onze groente boer verkoopt aardbeien, Hij poste dit op FB, Maar het zijn witte aardbeien, moeten deze nog rijpen? of kan je ze eten ?
En toch denk ik wel dat het vocht is. Ik heb namelijk ook laminaat met groeven, dweil 2x per week, stofzuiger dagelijks. En de groeven in mijn vloer zijn niet donker. Ookal ligt de vloer en nu 5 jr.
Ollolai, ik dacht enkel het ontwerp stel woont er nog Polopos, fam Rutten zit er nog. Die kan je volgen via fb Donna (stay in Shape) zijn in Nederland https://www.spanjevandaag.com/26/11/2019/hoe-is-het-met-de-deelnemers-aan-en-inwoners-van-polopos-videos/
Ik weet dat dit raar gaat klinken, maar is je omvang niet te ruim? Daardoor heeft de band teveel speling en gaat echt alles irriteren. Ik dacht altijd dat ik omvangsmaat 75 had, maar nu ik grotere borsten heb gekregen door mijn kinderen, had ik heel veel moeite om de juiste maat te vinden, toen vond ik ergens een artikel hierover en ging ik naar 70(f) en die zitten zoveel beter.
@NiVa0230 Dit zou ik ook denken. Voor mijn gevoel was ik wat "gekrompen" na mijn zwangerschappen en droeg altijd 80b of c, afhankelijk van het merk. Maar altijd problemen met de maat, nooit zat mijn bh goed teveel ruimte in de cup of juist weer te weinig waardoor ik 4 borsten had .... Op laten meten en ik bleek 75d te hebben en bij een push up zelfs 75e!
Heb hetzelfde probleem. Volgens mijn man is het vocht door het overmatig dweilen en stomen. Volgende vloer wat anders op verzinnen.
@MamavanLieverd en @mamavanmimi bedankt voor de tip! Ik ga vanavond nieuwe bestellen met een kleinere omvangsmaat. Hopelijk helpt het.