Je kent het wel.. Stel, je bent in de bioscoop en je komt een bekende tegen. Waarop de bekende vraagt: "Nou, wat doe jij nu hier?" De stoelen uitproberen, wat denk je zelf? Of, je komt natgeregend thuis, dat er dan altijd iemand is die vraagt of het regent? Welnee, ik vond het gewoon leuk om een emmer water over mezelf heen te gooien. Je stoot je teen en iemand zegt: 'Moet je beter uitkijken, he?' Ja, als ik dat had geweten had ik m'n teen niet gestoten, slimmerd. Of, je vertelt tegen iemand op een feest waar je vandaan komt. Waarop de slimmerd vraagt of je dan ook die en die kent. Weet ik veel, er wonen hier maar 60.000 mensen. Okay, moest er even uit
Mijn broer is homo en krijgt regelmatig de opmerking, "oh, dan moet je die en die ook wel kennen!" Net alsof het een clubje is die elkaar allemaal kennen. Hij zegt dan ook altijd "oh, jij hebt blond haar, dan ken je vast die en die ook wel".
Van lang haar naar bijvoorbeeld heel kort haar. '' heb je je haar geknipt?'' Neeee johh ben van de trap gevallen..
Dan moet je niet zo'n domme vragen stellen Mijn vader zegt altijd "eerst kijken, dan denken, en dan hoef je meestal niks meer te zeggen"
niet echt domme vragen maar: ik werk op een reisbureau, en hoevaak er wel niet mensen bij ons naar binnen komen om te vragen of we strippenkaarten, vvv bonnen verkopen, of dat mensen komen vragen of ze iets mogen kopieeren of bellen
Dat is tegenwoordig niet zo'n domme vraag meer, wij hebben ons vaste nummer doorgeschakeld staan naar ons mobiel als we thuis niet opnemen.
Toen ik met de buggy door de stad liep 'ooh, ben je bevallen?' Neuh heb haar meegekregen bij een krat Bavaria.
Misschien geen slimme vragen maar bijdehand reageren vind ik in dit soort situaties ook ongepast. Mensen bedoelen het goed alleen de vraagstelling is niet zo slim.
Hahaha, die is ook geweldig. Of dat je met je dochter in haar roze jas en dito kinderwagen door de stad loopt en dat men dan zegt dat het zeker een jongetje is. Ja klopt, het lijkt me alleen enig als 'ie straks homo is, vandaar al dat roze.
Als hoogzwangere ergens komen en dan de vraag krijgen: Loop je er nog steeds??? Nee hoor, lig in mn kraambed... *zucht* Op een verjaardagsfeest aankomen en de vraag krijgen: En heb je het kunnen vinden???... Nee ik ben nog steeds op zoek.....
Ja, dat zeg je op dat moment ook niet altijd, maar ik vind wel dat men eerst eens moet nadenken. Je maakt zelf ook niet zo'n heel slimme indruk met zo'n vraag.
Heb het niet echt gezegd hoor. Dat doe je denk ik meestal niet in dat soort situaties. Maar je mag het wel denken.
Idd denken en dan uiteindelijk hierneer zetten zodat we er allemaal hard om kunnen lachen, ik vind het nl altijd zó ontzettend grappig zulke vragen (en dan vooral ook wat mensen er dan op bedenken als eventuele reactie)
js tuurlijk mag je het denken Maar men doet overkomen dat er gelijk keihard en bot gereageerd wordt, en als dat echt zo is vind ik dat best onaardig. Zo een opmerking gooi je er gewoon uit op dat moment. Uit interesse/medeleven enz enz. Maar goed, zal niet flauw zijn en er ook 1 ingooien Er werd gevraagd; Hey heb je je haar geblondeerd? (ik DACHT toen dus van '' nee, met mijn kop in de wc-pot gehangen'' .
Ik speelde vroeger nogal veel met mn haar, zo ging ik van lichtblond naar felroze.. waarop mensen vroegen: "Heb jij je haren geverfd?" of "Wat heb jij met je haar gedaan?" UHHHHHHH Wat denk je zelf!?! Of als je inderdaad zwanger over straat loopt "heej ben je zwanger?" NEEEJ JOH!