... ligt nu al de hele zondagmiddag te kreunen. 2 x over is het een half uurtje stil geweest, maar ze is alweer bezig. Mijn vriend is er op het moment niet, maar ik word ondertussen best chagerijnig. Kijk, dat ze sex heeft moet ze zelf weten, maar een beetje rekening houden met de buren is niet zo moeilijk toch. Ze schreeuwt echt hard, terwijl ze weet dat het hier zo gehorig als de pest is. Nu was dit 3 weken terug ook zo. Toen heeft mijn vriend op de grond gestampt (ze woont precies onder hem). Toen was ze ook gelijk stil, dit was overigens half 6 s'ochtends. Nadat hij dat gedaan heeft, heeft ze een brief in de bus gedaan met haar excuses voor de overlast en vervolgens heeft ze hem een mail gestuurd dat ze een klacht heeft ingediend bij de woningstichting omdat hij geluidsoverlast maakt! Hij is nooit thuis, alleen snachts. Maar dan slaapt hij. Toevallig die ene keer dat hij genoeg had van haar geschreeuw, dat hij op de grond stampte. En mevrouw dient gelijk een klacht in. Ik heb nu dus geen zin om op de grond te stampen of wat dan ook om problemen te voorkomen. Bij haar aan de deur gaan doe ik ook maar niet, want de deur word toch niet open gedaan, of ze maakt de deur in hele rare toestand open. Hopen dat ze dr toch een keer genoeg van heeft voor vandaag.
Hahaha, mensen zijn echt te hilarisch voor woorden soms Ik zou er gewoon om lachen en er niet mee bezig zijn. Kan je anders niet in een andere kamer zitten (waar bijvoorbeeld ook een tv is, of met de laptop) waar je het niet hoort?
Kopietje van die mail maken, namen en datum veranderen en aan haar terugmailen. Misschien begrijpt ze de hint.
Ken het meid, hier was het ook elke donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag raak want dan was de vriendin van onze buurman er weer. Moest toen nog op voor de nachtvoedingen want onze dochter was nog klein en zat dus met gekreun op de achtergrond te voeden. Werd er op een gegeven moment ook wakker van en kon s´avonds niet gaan slapen omdat ik eerst moest wachten ´tot ze klaar waren´ (en dat kon uren duren). We konden zelfs het slaan op haar billen (neem ik aan) en haar gegil erachteraan horen! Heb heel kinderachtig ook een paar keer op de verwarmingsbuis getikt of gestampt wanneer ze weer bezig waren want op een gegeven moment is het echt niet leuk meer en gewoon ranzig.
Hier is het echt iedere dag raak. En het mooiste van alles is; we zien zo ongeveer 3 x per week een andere jongen bij haar naar binnen gaan. Zo blijf je wel variatie houden in haar gekreun enzo natuurlijk maar echt, het is om gek van te worden. Zelfde mail terugsturen is wel een goede optie, ik zal het eens zeggen straks tegen m'n vriend. Voor nu heb ik idd de muziek aanstaan, maar dat mens kan me een uithalen maken, daar kan de muziek niet tegen op. En op een andere kamer zitten haalt niks uit, je hoort het overal. Zelfs op het balkon, want die grenst aan de slaapkamer kanten, dus dan hoor je haar nog.
Ruilen tegen mijn zuipende, lallende, kotsende, om 2u snachts keihard muziek draaiende bovenbuurman? Ik waarschuw wel, dit gebeurt zeker 3x per week! Dus 3 avonden EN 3 ochtenden per week overlast! Geef mij dan maar een sexende kreunende gillende buurvrouw hoor (been there, done that! die hadden we in ons vorige flatje )
Aah ja veel kan je er niet van maken,zou gewoon de muziek harder zetten en het proberen los te laten. Tja ieder week andere vent....ieder zijn ding
@ moppie1981 Nou, ik heb liever 3 x per week overlast sochtends en savonds (ik slaap er toch wel doorheen) dan een buurvrouw die de gehele dag ligt te kreunen. En dat is wel iets meer dan 3 x per week. Ze kan er geen genoeg van krijgen dus weetwaar je aan begint, hahah!
Hahahahaha, nja, ze woont onder mijn vriend.Daar bezorg ik hem alleen maar problemen mee denk ik. Ik kan niet wachten op de dag datik haar tegenkom in het trappenhuis (A) Of ik moet vanavond maar even samen met vriendlief keihard gaan kreunen. En zo hard op het bed springen dat ze een x last van ons heeft (A)
als zij een klacht kan indienen, zou ik ook gewoon een klacht indienen en geluidsopnames maken als bewijs hahah bij mijn ouders hadden we last van onderburen die de boxen aan het plafond hadden vast gemaakt en elke avond keihard housemuziek en films gingen afspelen, waardoor wij zowat van onze stoelen aftrilden als we er wat van zeiden, gingen ze lopen dreigen, toen hebben we een keer de wijkagent laten langskomen die heeft het toen zelf een keer ervaart en er wat van gezegd
Ik zou tóch naar haar toegaan, bij haar huis aanbellen en vragen of het wat zachter kan. Zij is dan degene die voor L staat, en niet jij! Echt om misselijk van te worden, die geluiden van een ander. BAH! Ik snap overigens niet hoe mensen zo'n hard geluid kunnen produceren. Dat seks lekker is daar ben ik het mee eens, maar om het dan uit te gillen.
Als hij ook een klacht indient, word het echt zo'n wellus-nietus spelletje denk ik. Opnames maken kan ik wel eens doen, kan ze naar dr eigen gekreun luisteren als ze het niet geloofd. Het is net alsof ze hier inde woonkamer ligt te wippen ipv een verdieping lager.
als zij al een brief door de deur heeft gedaan met haar excuus. heb je dus al zwart op wit dat ze geluids overlast maakt en dat ze het nog weet ook. en (als ik het lef had) was ik wel even naar de deur gegaan. om te vragen of er nog meerder mannen komen en hoe lang ze nog bezig is met deze. en dan er achteraan dat ze ook wel is een dagje vrij mag nemen van d'r werk is voor zowel haar als de buren een gezond iets! succes liefs hellen
hihihiihi Hellen...dat is wel lef hebben! Maar idd...geluidsopname maken. Heb je die excuusbrief nog?? Dan zou ik met de geluidsopname en de brief naar de wijkagent stappen!
Volgens mij heeft vriendlief dat briefje van 5cm bij 5cm weggegooid van de week.. Zou ik even moeten kijken, maar dan opname nemen en naar wijkagent is idd een goed idee. Ze is toch zoveel bezig dat er momenten genoeg zijn dat we opname kunnen maken. Ze is nu overigens al een tijdje stil, zal wel in slaap gevallen zijn. sufgen**kt