Zo werk ik in een babywinkel en toen ik zwanger was kreeg ik meer dan eens de vraag of het echt was? Eh nee ik loop er voor de lol bij als waggeleend!!!!
Ik stond mijn moeder bij de voordeur op te wachten met mijn zwangerschapstest in mijn handen: "Hallo aanstaande oma" "Is die van jou?" vraagt ze "nee ik heb de zwangerschapstest van de buurvrouw in mijn handen.."
@Yinte ik denk dat de dames op dit topic het niet irritant vinden maar gewoon eerder grappig. Zo is dit topic volgens mij bedoeld. Ik snap overigens ook goed wat jij bedoelt, dat men alles maar alles bemoeienis en onbeschoft etc. vindt. Maar volgens mij is dat niet de inslag van dit topic.
de vraag als je ergens binnenkomt: heb je het kunnen vinden? vind ik niet zo heel raar..er wordt me bedoeld of je meteen erheen hebt kunnen rijden of dat je er lang over hebt moeten doen omdat je het niet kon vinden
Dat heb ik ooit in de H&M ook meegemaakt! Overduidelijk een jongen, ook een jongensnaam(die ik niet meer weet) en hij had van die feeënvleugeltjes en een roze shirt aan.
Misschien van zijn zusje? Heeft het mannetje alles bij elkaar gekrijst, dat hij het ook wil en heeft mama uiteindelijk toegegeven? Kan ook natuurlijk. Maar misschien vond zijn moeder het gewoon mooi
Wij hadden vroeger een jongentje in onze kennissenkring die regelmatig met een staartje op zijn hoofd rondliep omdat hij 'dat zo graag wou'. Ook lakte zijn moeder af en toe zijn nageltjes want 'dat vond hij zo mooi'. Tja.. ik weet niet, ieder zijn ding denk ik dan maar. Vast dat mensen ook weleens raar naar hem hebben gekeken.
Wat ik altijd een vreemde vraag vindt als je iets van kleding koopt en dan vraagt de verkoopster gaat dat lukken (en dan overhandigen ze de tas met aankopen) en soms wil ik weleens zeggen nee dat lukt niet breng je het even naar mijn auto
Vertelde vandaag aan mijn moeder dat er vandaag een collega begraven zou worden.. Zegt ze is ze overleden dan? Gelukkig besefte ze op het moment dat ze het zei dat het echt een hele domme opmerking was hahahaha
"Nee, ik vind het leuk om zo door de stad te fietsen!" of: "Nee, ik ben bang voor de buschauffeur en draag daarom beschermende kleding" Hier ook hoor, "ben je op de brommer?" Uhm, nee, op de motor! (ietwat geirriteerd...)
idd. Bij mijn moeder zijn ze met 6 kinderen: 5 meisjes en 1 jongen. In Belgie ga je vanaf 2.5 jaar naar de kleuterklas. mijn oom heeft tot zijn 2.5 jaar rondgelopen in meisjes kleren omdat hij dat zag bij zijn zussen en dat ook wou
dat zou ik eens heel graag willen zeggen maar ik denk dat ik op het moment zelf zo zou moeten lachen omdat ik dan al denk aan de reactie die ik zou krijgen, dat ik wellicht de hele zin niet uitgesproken krijg 8) zo'n doos ben ik dan ook weer
Als je je iets op de toonbank legt om af te rekenen, dat de verkoopster zegt: deze maar doen? Uhhhh ja anders had ik die andere wel gepakt!
had net ook zon snuggere zeg.. (je moet even weten dat vriend 4 van de 5 dagen zn telefoon vergeet mee naar huis te nemen..) vriend belt om te zeggen dat hij bijna thuis is en ik vraag hem of hij zn telefoon wel mee heeft genomen.
ik heb een tijd in een supermarkt gewerkt, en echt heel veel mensen vragen dan als ze gaan pinnen, ''kan ik pinnen'' ik zei altijd, weet ik niet. en als ze mij dan raar aankeken, zei ik: ja ik weet niet of u kunt pinnen..
Flauw! En die van 'is ze overleden dan?' is erg herkenbaar... Mijn moeder heeft t al wel vaker gezegd! Ik reageer dan met 'ik hoop het wel, zo lullig anders dat ze dr hebben begraven'