Euh ja, dat snap ik... Uitleg was op zich overbodig, ik snap wat ze ermee bedoelen maar het komt er toch redelijk dom uit vind je niet?? Zeg dan of je het makkelijk hebt kunnen vinden ofzo... Of doe het niet maakt mij ook niet uit, gaat erom dat ik erom kan lachen als zoiets gezegt word, daar is dit topic ook voor bedoelt toch????
Wij zouden op mn werk een training krijgen, en de dag ervoor werd ik gebeld met het verdrietige nieuws dat degene die de training zou geven, zelfmoord had gepleegd. Ik vraag, oh, dus hij geeft die training niet morgen? Nee duuuhhhhh marijke, tjonge jonge. En wat ik super dom vind van tele-marketeers, is dat ze altijd aan mij vragen of mijn moeder thuis is. (ik heb nogal een jonge stem blijkbaar) Ik zeg dan altijd, dat weet ik niet, dan moet je naar haar bellen he? Die irritatie komt ook omdat het zo vaak gebeurd, en omdat ik het gewoon achterlijk vind dat als ik met mijn volledige naam opneem, die gasten dan niet gewoon vragen, spreek ik met mevrouw.... ipv is je moeder thuis.
Nou ze kochten een pyjama met vlindertjes erop die duidelijk voor hem bestemd was.(hoorde hun praten aan de kassa) Hij was ook al wat groter, denk een jaar of 9/10. Maar idd ieder zijn ding natuurlijk.
Mijn zoontje van 5 is helemaal lijp van lippenstift. Maar ik laat hem echt niet met mijn roze lippenstift op lopen hahaha. Hij heeft van mij de blauwe labello gekregen. Ik krijg ook vaak te horen 'is het een meisje' als ik met de jongste loop, terwijl hij echt een jongens koppie heeft en een blauw jasje. Vraag dan 'is het een jongen of een meisje?' dan blijft de vraag tenminste neutraal. Ik stel zelf ook wel eens van die domme vragen trouwens... Gister nog: een vriend heeft een BMW cabrio, en ik zeg: ooh is die van jou? Zijn antwoord: nee van m'n zuster, ik loop er alleen maar stoer mee te doen. Hahaha.
Wat is het hier stil. Geen domme vragen meer gehoord? Weet niet hoe ik het uit moet leggen, dus doe het maar zo. Was gister bij een vriendin en toen zei ze tegen mij "ik weet niet of je iets wil drinken?" Dat is toch geen vraag? Vraag dan of ik iets wil. Maar als je het op die manier zegt vind ik het altijd zo dom klinken.
Moet je naar een voor jou nog onbekend adres toe, ben je er eenmaal aangekomen, vraagt diegene; 'heb je het kunnen vinden?' Ja duh, ben er toch!
Ik ging onlangs met 2 vriendinnen winkelen in het shoppingcenter. Ik droeg mijn zoontje in de draagdoek en mijn vriendin reed met mijn kinderwagen waarin een hƩle berg winkelzakken lag. (stuk of 10 goedgevulde zakken ofzo ). Er hebben 3 mensen gevraagd of daar een kindje onder lag?!!! Heb de derde keer geantwoord: "ja, hij wilde niet stoppen met huilen! Nu zwijgt hij tenminste!"
Of dat je 's morgens vroeg gebeld wordt, neem je op, zegt diegene; 'ben je al wakker?' Nee joh, neem altijd slapend de telefoon op..
hihi ik had het met dochterlief, die had 2 staartjes in...oo wat een knap knulletje mensen kijken niet, die roepen maar gewoon wat...
Hier met bolle toeter en t-shirt met plaatje van een baby erop en de tekst 'let me out'. Krijg ik de vraag, 'Ben je zwanger?' 'Nee, heb een heel apart gevoel voor humor'
wat ik IRRITANT vind !! we hebben een naambordje met 2 namen (mij en vriend ) en dan komen er van die stink verkopers die vragen of mn moeder er ook is !! grrrr , dit huis is van mij !!
Whahaaaa!! Zo werd ik de OK binnengereden in het ziekenhuis, kwam ik mijn schoonzusje tegen die daar stage liep; Hee Marlayne, wat doe jij hier nou!?!
deze past heel goed bij deze pagina en topic. " weet je wat het wordt" euh een hond? of misschien wel een aapje.
Iemand die je belt en vraagt : Ben je nog wakker? Of iemand die vraagt : Ben je moe? Ja hoezo? Ja dat zie ik... Waarom vraag je t dan -.-
Ik ben een keer van mijn fiets gedonderd. Komt er iemand langs: "ben je gevallen?" Neeeeeeee zo stap ik altijd af! "Heb je je haar geblondeerd?" Ik: "Nee." "Echt wel!" ..... Dat weet ik zelf toch wel het beste?? Mijn haar was in de vakantie gewoon lichter geworden door de zon en het zwembad.
Laatst een mooie gehoord: Sta in de winkel bij de Zeeman in de rij achter 2 vrouwen. Allebei hebben ze 2 pakjes zakdoeken in hun hand (horen bij elkaar). De ene vrouw rekend af en moest 3 euro betalen daarna rekend de andere vrouw af, vraagt ze hoeveel is het? Zegt de cassiere voor jou 4 euro. Je had die vrouw moeten zien kijken, lag helemaal dubbel.
ik ben na de zwangerschappen best een stukkie zwaarder gebleven, en als mensen me lang niet gezien hebben zie je ze echt zo kijken ...nou die is flink gegroeid Als ze dan aan me vragen hoe is het, zeg ik altijd gezond maar mager nou die blikken die je dan terug krijgt.... onbetaalbaar
Haha die ga ik onthouden. Heb er ook last van namelijk. 2 dagen nadat ik bevallen was kreeg ik al commentaar dat ik dik was geworden. dat ik dacht jeetje mens heb net een kind op de werled gezet en hou nog steeds overal vocht vast en wat is jou excuus?