Hallo dames, Wat is dat op Marktplaats? Ik heb 3 advertenties geplaatst op Marktplaats. Vanmorgen 1 en net weer 2. Kom dan weer in het menu van mijn advertenties, zie ik dat 2 van de 3 advertenties al verder staat dan pagina 10! Terwijl ik 1 advertentie pas 2 minuten erop heb staan! Zo iets kan toch niet?
Ja dat is nieuw, als je je advertentie verwijderd en weer opnieuw plaatst dan komt die direct weer op de laatste plaats terecht, dit is een nieuwe strategie zodat je moet betalen om je advertentie echt bovenaan te krijgen weer
Nou ja zeg! Rare actie. Zo wordt Marktplaats ook niet meer leuk (was het al niet altijd met al die mensen die bieden, om vervolgens niet meer te reageren).
Maar hoe werkt dit dan precies? Als ik de advertentie net een andere titel geef doet hij het dan ook? En als ik hem een aantal dagen later opnieuw erop zet? Ik wist dit niet. Geen goede zaak idd.
Ik ben er ook niet tevreden over! Heb net geprobeerd want heb nog twee dingen te koop staan, als je de advertentietitel veranderd dan komt de advertentie WEL bovenaan te staan!!!
Je nieuwste advertentie komt bovenaan, de rest inderdaad verder. Zo hebben ze op iedere pagina advertenties van vandaag, gisteren, eergisteren etc. En op de volgende pagina weer. Zeeeeer irritant!
De betaalde advertenties komen op de eerste pagina's van marktplaats. Als jij dus een advertentie plaatst waar je niet voor betaald, komt hij pas na de advertenties waar voor betaald wordt. De ene keer is dat op pagina 3 maar bij veel betaalde advertenties komt hij misschien direct op pagina 10. Al wis je al je advertenties, en plaats je er 1 opnieuw, ze komen nooit voor de betaalde advertenties..
Dat had ik idd ook verwacht. Anders kunnen ze het niet herkennen neem ik aan. Fijn dat hij weer bovenaan staat
Dat maakt niks uit toch? Als je zelf wat op Marktplaats koopt, dan kies je toch ook niet het eerste wat bovenaan staat, maar je speurt rond naar wat het mooiste, beste en goedkoopste is...