Ben je wakker? DAT vind ik nou een stomme vraag Mijn schoonvader is een meester in het stellen van domme vragen... die is super nieuwsgierig, luistert slecht, is flink doof (is wat anders dan slecht luisteren) en ook niet heel erg pienter... slechte combi maar gelukkig errug lief
Ik vond het wel een domme vraag, nogmaals, ik zou niet met het kind van een ander naar een gyn gaan, maar dat ligt misschien aan mij
Hier pas op de psz een moeder met een pas geboren 2-ling. Die kreeg regelmatig de vraag: is het een 2-ling???? Uiteijdelijk zei ze maar nee het is een 3-ling maar de lelijkste laten we altijd thuis... haha ik kwam niet meer bij! Wat ik ook vaak hoor een winkelmedewerkster zegt: wilt u een tasje? er wordt geandtwoord: als u heeft graag alsof ze het zou vragen als ze het niet heeft????? T leuke is, ik ben zelf die medewerker en die klant geweest HAHA En toch verbaas ik me er over als andere het doen hihi
Echt apart ja, dat dit nog gebeurd. Zowel mijn kraamhulp als mijn verloskundige wezen mij er zéér op de laatste dag dat je wel anticonceptie moet gebruiken, ook al geef je bv. Ik moest lachen en zei ''ja dat dat is zo'n fabeltje toch, dat je dan niet zwanger kan worden''. Ik vind het ongelofelijk dat er mensen zijn wie dit toch gebeurd. En heeft hun kraamhulp en/of verloskundige hen er dan niet op gewezen, vraag ik mij af?
Ongesteld wordt je niet altijd, ik werd pas 8 maanden na de bevalling weer voor het eerst ongesteld, ik was toen ruim een maand gestopt met bv. Maar meeste vk's geven daar volgens mij echt een folder over en benadrukken ook echt dat je wel zwanger kan worden.
Die tweeling vraag vind ik trouwens niet zo heel gek. Ik krijg hier regelmatig de vraag of mijn oudste 2 een tweeling zijn.. Nou nee dus! Als mensen het niet vragen weten ze het niet zeker. (hoewel je je dan wel weer kan afvragen wat ze met die info moeten..) Ze schelen overigens 2 jaar, maar de 2e groeit erg hard waardoor ze max 5 cm schelen en ze hebben allebei blond haar. Bijna nooit dezelfde kleding en ik vind ze toch echt een heel ander gezicht hebben.
Niet zozeer dom, wel vreselijk irritant als je je lichamelijk en emotioneel een wrak voelt. Toen ik na de spoedkeizersnede van mijn zoontje nog een tijd in het ziekenhuis lag was er steeds een verpleegster die blijkbaar nogal slecht geinformeerd was. Regelmatig vroeg ze (en vergat blijkbaar ook het antwoord) 'wanneer moet jij bevallen?' of 'wat doe jij hier eigenlijk?' Ik lig heerlijk high te wezen van de morfine in mijn lijf, nou goed..
oo wat onproffesioneel.. dat zou ik echt serieus ( ook achteraf , ik weet dat je met morfine ietswat anders kan denken) daar wat van gezegd hebben. dat kan gewoon niet dat je vergeet waarvoor een patient er ligt en het dan ook aan de patient vraagt.
Haha. Daarom schelen mijn broertje en ik nog geen jaar met elkaar! Ze heeft het bij mij goed in de oren geknoopt! Ter verdediging van mijn moeder; het is wel 30 jaar geleden...
Drogist: heeft u nog vragen over dit medicijn? Mevrouw: ja (en stelt haar vraag die ik niet meer weet) Drogist: dan moet u maar de bijsluiter lezen
Onze jongste dochter (5jaar) vraagt altijd : "mama, mag ik naar de wc?" Mijn standaard antwoord is "nee". Dan begint ze te lachen en gaat ze alsnog 😁.
Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik heb gereageerd, maar het was wel boos en kortaf. Ik was te moe voor een echte confrontatie en bovendien voelde ik me ook wel gekwetst. De verpleging had al de neiging om mij steeds te vergeten omdat ik alleen op een kamer lag en dit deed er dan nog een flinke schep bovenop.
die is leuk! Ook zo dom, werk in de horeca, zeg je dat je gesloten bent( alles ook opgeruimd etc) OW heb je niks meer dan? huu nee Of dat ze vragen : Is dit een saucijzenbroodje ? Of is dit een appelflap? nee een stuk gebak.. dan moet ik eigenlijk zeggen, kom je nooit bij de bakker haha
Oh daar had ik ook zo'n hekel aan. Ik werkte in de kroeg en we waren tot 01.00 open. Dus ik sta daar om 01.05 met alle lichten aan te dweilen. Ramt er een of andere debiel bijna de deur in. Dus ik loop er naar toe en doe de deur open. Zegt hij: 'wat is het stil binnen, ben je gesloten?!?!'. Nee joh, ik dweil altijd met de deur op slot
Als ik mijn dochtertje naar bed heb gebracht en ik kom terug bv naar een group mensen en zij vragen : "Slaapt ze?" Ja alsof zij een klokje is pfff
Ooit eens gehad met mijn dochter, maar als antwoord op mijn vraag: ze was even naar de winkel, maar bleef maar weg. dus ik bel haar, pakt ze op en ik vraag: waar ben je? Krijg ik als antwoord: Naast mijn fiets.......