Domoo seat !! Miskoop of aanrader ??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door novmama, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Nou de titel zegt genoeg ;)...

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

aanrader ;)

3. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het ligt er een beetje aan waarvoor je hem wil gebruiken. Voor onze oudste hadden we ook een Doomoo gekocht. De eerste periode is het heel fijn omdat ze er lekker zacht en beschut in liggen. Na een paar maand vond zij de Doomoo een beetje saai worden.

Persoonlijk vond ik het ook heel vervelend om de eerste hapjes te geven als onze dochter in haar Doomoo zat. Voor onze jongste hebben we daarom wel een wipstoel gekocht. Ik vind het dus geen vervanging voor de wipstoel maar meer een goede aanvulling.

Nu wordt de zitzak wel weer veel gebruikt om in te relaxen of om tv te kijken.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Toen Ayla nog heel klein was gebruikten we de Doomoo heel veel. Nu eigenlijk niet meer. Ze vindt er niks aan om maar wat op dat ding te zitten. Ik denk dat ie weer leuker gaat worden als ze wat ouder is en er lekker op kan zitten om tv te kijken ofzo.

5. Fransa

Fransa Niet meer actief

Voor baby zeker een aanrader. Zoonlief ligt er heerlijk in/op en kan er overdag ook goed in/op slapen.

Grote broer wil er ook wel eens opzitten, maar dat proberen we eigenlijk te vermijden.
    We hebben 'em voor onze 2e gekregen dus weet nog niet hoe hij zal bevallen als 'ie wat ouder is...

We hebben overigens ook wel een wipstoel maar die is sinds de Doomoo seat hier is nog niet gebruikt. Denk dat als 'ie wat ouder is en bijv. z'n eerste hapjes krijgt we die ook wel weer tevoorschijn halen. Is wat gemakkelijker schoon te maken als er wordt gesmeerd....

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Aanrader!

Maar inderdaad tussen de 6 mnd en 2 jaar is ie saai. Daarvoor en daarna wel handig.

7. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    onze poes slaapt er al bijna 3 jaar heerlijk op!
    Dus voor hem is het een aanrader maar voor onze dochter hebben we hem nauwelijks gebruikt, die lag in de box of in de wipstoel en vond de doomoo seat helemaal niks.

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Aanrader, hij is een tijdje niet gebruikt maar nu is het echt weer haar zitzak!

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik weet niet eens meer waar ik dat ding heb gelaten :(

Deel Deze Pagina