Lampje babykamer gezocht!

Discussion in 'De babyuitzet' started by YellowButterfly, Feb 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik ben al tijden op zoek naar een leuke (wand)lamp voor de babykamer en de kamer van onze dochter! Hebben jullie misschien leuke adresjes waar ik eens kan gaan sneupen? Als ik ga googlen kom ik niet zo veel leuks tegen ;) Dank voor de hulp meiden!

2. fafje

fafje Niet meer actief

kijk in mn album, was van de Xenos, simpel maar leuk :D

3. ukkie11

ukkie11 Actief lid

Dec 18, 2010
    256
    0
    0
    kijk eens op www.yousuprise.nl

je kunt daar zelf een wandlamp ontwerpen, ook met bv een foto

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

bij de ikea, wij hebben een groen lieveheersbeestje.
    en bij de karwei hebben we een leuke disney wandlamp gekocht.

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Ik ben ook al tijden op zoek, wil zoiets als de karwei kroonluchter, maar dan met enkel roze kapjes en niet zo duur (op marktplaats staan ze wel maar rond de 120 euro) omdat we er maar kort mee doen.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    #6 Jo79, Feb 16, 2011
    Last edited: Feb 16, 2011
    Ik heb de soort koeksklok van DOTlight in de baby/dreumeskamer in het rood, je kunt ze in allerlei kleuren krijgen en geven een leuk schaduwaffect op de muur. Besselink Licht | Hanglampen | Binnenverlichting, buitenverlichting, projectverlichting, kantoorverlichting en lampen. Ook te koop bij Formido (tenminste, destijds). Er hangen nog van die zelfde soort nep-dennenappelachtige dingen aan de onderkant, maar die staan niet op het plaatje en mijn computer heeft kuren, dus ik kan even geen foto uploaden.
    Voor mijn dochtertje hebben we zo'n Ikea bloemenlamp, wel leuk hoor, maar die heeft heeft werkelijk iedereen.

7. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Handig dit topic!
    Ik ben namelijk ook opzoek naar een mooie wandlamp, enige verschil met jou is misschien dat dat ook het enige lichtpunt is.
    Door een fout in de bouw hebben wij namelijk in 2 kamers geen plafondlichtpunt!

Heel vervelend nu ik zoveel leuke hanglampen zie!
    Wandlampen zie ik nog weinig leuks waar ook nog veel licht af komt.

Ik kan je dus niet helpen, maar blijf dit topic volgen :D

8. MeMyself

MeMyself Actief lid

May 5, 2010
    456
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Wij hebben bij Ikea een roze wandlamp in de vorm van een bloem gekocht.. Ben er heel blij mee.. Vooral als de lamp aan is is het een heel mooi gezicht. En tja.. weet niet zeker wat het kost, maar dacht iets van € 6 euro.

9. MeMyself

MeMyself Actief lid

May 5, 2010
    456
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
  10. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wij hebben een klemspotje van kwantum met een spaarlamp, heel handig voor 's nachts want spaarlampen beginnen wat zachter :)

En aan het plafond de zon van de IKEA. Maar die staat vast ook mooi aan de muur....

11. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,067
    2,203
    113
    Brabant
    wij hebben deze, maar dan met een vogeltje ipv hertje. hij is geruit en als je hem aan doet zie je de tekening.

12. Flamingo

Flamingo Bekend lid

Dec 9, 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wij hebben SPÖKA nachtlampje van IKEA.
    Echt een leuk lampje. Geeft net genoeg licht voor tijdens het slapen. Geeft net genoeg licht voor als je 's nachts de speen zoekt als je kleine wakker wordt ;)
    Het leuke is dat hij verschiet van kleur. Van blauw naar witblauw, naar groen.... echt leuk. Wil je dit niet dan kies je een leuke kleur en zet je die kleur vast. Dan blijft hij bijv. blauw.

Het echte voordeel van dit lampje vind ik dat hij makkelijk mee te nemen is en dan zo herkenbaar/eigen. Geen wandlamp.
    Als mijn zoontje ergens anders moet slapen dan geef ik altijd dit lampje mee.

13. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

klinkt wel leuk die spoka. misschien iets voor de nieuwe babies!
    wij hebben gewoon een saai oranje lampje, maar daarvan weet ik in elk geval dat mn zoontje er lekker bij slaapt.;)

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Dank jullie wel voor het meedenken! Meer tips zijn welkom!

Share This Page