wij twijfelen of we een domoo seat of een sit & joy (goedkopere versie) aan zullen schaffen. wie heeft er ervaring met 1 van beiden en welke zouden jullie kiezen voor een pasgeboren baby
Ik gebruik mijn borstvoedingskussen als zitzak, liggen ze heerlijk in. Zijn ook speciale hoezen voor te koop; Feed 'n Sleep | Kidz Impulz Overigens doe ik er gewoon een doek overheen zodat ik hem makkelijk ook nog tijdens het voeden kan gebruiken
Wij hadden de sit en joy van de Babydump. Volgens mij zit er niet veel verschil in behalve de prijs. Alleen zal ik hem niet nog een keer kopen. Ons meisje lag er in het begin heerlijk in maar toen ze met 6 maanden meer ging bewegen. was het een drama. Ze lag er meer half naast dan dat ze er op lag. Hier een fotootje van ons meisje,net een maand oud in haar sit en joy.
hier de domoo en nog steeds word hij gebruikt door de oudste om een boekje in te lezen straks gaat hij door naar de kleine meid. fynn vond het heerlijk in de eerste periode na 6 maanden is hij even weg geweest en daarna was hij helemaal terug om er over heen te klimmen en te doen en lekker te luieren