shoppen :)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door miffy11, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

mijn vriend heeft van zijn collega´s (naast belachelijk veel leuke cadeautjes) ook nog 50 euro aan prenatalbonnen gehad.

hebben alleen alle basisdingen al, dus dit is shoppen voor de leuk :D

wat is nou echt leuk om te hebben als extratje? wil er iets moois van halen, want 50 euro aan kleertjes uitgeven die ze over een maand niet meer kan dragen vind ik ook zonde.

inspiratie gezocht!

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    je kunt de bonnen toch ook nog even bewaren als je alles hebt. Dan leg je t naderhand bij aan de kinderstoel of autostoel, die zijn duur genoeg.

Ze groeien heel snel dus over een tijdje grotere kleertjes of mooi speelgoed van v-tech voor in de box. Speelkleden zijn ook vaak heel duur.

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

bewaren kan ik niet! heb 3 maanden niet kunnen shoppen, zal een wonder zijn als ze dit weekend overleven :)
    autostoel hebben we niet nodig, heb niet genoeg bonnen voor een auto ;)
    speelgoed voor de box hebben we vrij veel van de oudste die er op is uitgekeken, speelkleed is wel een goede, die ga ik even onthouden!
    verder nog tips?

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Een babygym? Of heb je die al? Hier is het ding nog steeds favoriet.

5. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Wij hadden ook bonnen van de prenatal gekregen en wij hebben een muziek mobile voor in de box gekocht ->klik<-
    Ik wilde hem eerst niet kopen want ik vond hem te duur. Maar hij heeft er zoveel plezier van gehad dat hij echt het geld wel waard is.

6. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Misschien een mooie draagzak?

7. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    * Voorleesboeken/informatieboeken
    * bordjes/bekertjes servies
    * speelgoed
    * een mooie pop

Ach ga er naartoe en koop gewoon wat leuke dingen! Je kan ook een houtentreintje met naam kopen.

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
  9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Misschien bij een buggy leggen? Of een triptrap kinderstoel?

10. miffy11

miffy11 Niet meer actief

oh die is leuk!!!! vind m inderdaad nog wel een beetje prijzig, maar hij is wel erg stoer zeg.. dat is ook een optie!

draagzak en kinderstoel hebben we al.
    hebben nu ook nog als optie om meerdere kleine dingen te kopen, wil nog een goede melkbus en meer van dat soort spul, en dan de rest toch kleertjes, maar ga morgen maar ff kijken

11. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

Veel plezier! :)

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

jaa, ben bij de prenatal geweest, heb een nappywrapper, box-spiraal en n zooi kleertjes gekocht :)

Deel Deze Pagina