Van onze dochter hebben we nog een ledikant, commode en kledingkast staan. Kledingkast wordt door dochter nog steeds gebruikt. Maar ik twijfel zo of ik nu alles weer nieuw wil hebben of dat we deze meubels ook voor ons zoontje gaan gebruiken....het liefst koop ik iets nieuws maar aan de andere kant zonde van het geld......zo lang wordt het niet gebruikt. Dochter kreeg met 1,5 jaar peuterbed en andere meubels alleen de kledingkast wordt nog gebruikt. Dochter zou dan nieuwe kledingkast krijgen. Wat zouden jullie doen? Nieuw kopen of meubels nog een keer gebruiken? De meubels zijn wit hoogglans.
Ik zou ze dan zeker nog een keer gebruiken, zonde om alles dubbel te kopen.. Wij gaan nu ws ook voor een nieuw bed en kast voor zl (een meegroei-ledikant, kan als ledikant, peuterbed en 1pers bed). En beeb 2 kan dan zl zijn complete kamertje gebruiken.
Ik zou t ook gebruiken hoor. Eventueel een fris kleurtje geven, dan zijn t in ern handomdraai nieuwe meubels en veel goedkoper!
Ik zou het nog een keer gebruiken. Waarom niet? En als je toch voor nieuw gaat koop dan een doorgroei kamer dan kan je zoontje lang vooruit.
Ik zou het niet nieuw kopen. Het maakt een baby echt niet uit waar hij in ligt en je gebruikt het maar zo kort! Y heeft ook nog haar kledingkast in gebruik, matcht ook wel met haar peuterbed, maar de commode en het ledikantje hebben we verhuisd naar de kamer van S, waar we een nieuwe (grote) kledingkast voor hebben gekocht die nog wat jaartjes mee kan. Op het ledikantje zit een muursticker in de stijl van de rest van zijn kamer, zodat hij wat stoerder werd. Als S straks in het peuterbed kan, krijgt Y een nieuw groot bed met bijpassende kast en kan de complete kinderkamer op marktplaats..
Zonde van je geld om een nieuwe babykamer te kopen. Ik zou voor een nieuwe kledingkast gaan. (heb je uiteindelijk toch een keer nodig)
Hier gaan de wieg, het ledikant en de commode voor de derde ronde. We kopen wel iedere keer een nieuwe kledingkast. Ik zou dus de slaapkamer hergebruiken en het geld straks in een leuke peuter/kleuter kamer steken, daar maakt het wel uit.
We gaan het hergebruiken, ga de meubels wel herstellen op sommige plekken zitten kale plekken.....maar het is inderdaad zonde om alles weer nieuw te kopen. Ga wel een wiegje kopen. Dochter krijgt een nieuwe kledingkast.
onze dochter en zoon hebben dezelfde babykamer gehad. yoshua heeft wel een nieuwe omdat we inmiddels verhuisd zijn en in deze babykamer de meubels niet pasten ivm schuine wand. we hebben toen de oude meubels verkocht en nieuwe gekocht. als het wel in de kamer had gepast had yoshua ook dezelfde kamer als de andere 2 gehad. toen ik zwanger was van onze middelste heeft onze dochter een andere kamer gehad met een 1persoonsbed en later een andere kledingkast. (toen de babykamer ingericht kon worden)