Hallo iedereen. Gisterenavond hebben we een domper op onze vreugde gehad... Mijn schoonmoeder zou terug kanker hebben... (4e keer, jaar na jaar) Normaal zouden we het vrijdag vertellen (zijn dan 12 weken) maar nu zit ik met gemengde gevoelens... Zouden we het wel vertellen of nog eventjes wachten... Wat denken jullie? Groetjes
Amaai erg als iemand 4keer een kanker moet meemaken... Het goede nieuws van jullie zwangerschap zal haar veel plezier doen en meer moed op tegen de kanker te vechten. Goed nieuws zal voor haar meer dan welkom zijn veronderstel ik. Veel sterkte
Beste Noushis, Wat verevelend nieuws, en helemaal nu, geeft idd erg dubbele gevoelens. Persoonlijk zou ik het wel vertellen, misschien kan ze er veel kracht uithalen. Mijn schoonvader was ook ziek en haalde er veel kracht uit, hij wilde er voor vechten om ons kindje nog te zien, helaas is dit niet meer gelukt en is hij een paar weken geleden overleden. Heel veel sterkte gewenst en probeer toch te genieten, ook al is het nu moeilijk en erg dubbel allemaal.
Wat vreselijk meis voor je schoonmoeder Maar net zoals little angel al zei ik denk dat ze ondanks het verdriet heel erg blij zal zijn met jullie nieuws en er dus misschien veel kracht door krijgt om te vechten tegen deze rotziekte. Veel sterkte!
Hallo iedereen. Bedankt voor de reacties... Misschien dat jullie wel gelijk hebben... en dat het haar weer de kracht geeft voor te genezen... Ik ga me proberen kalm te houden, want zou niet graag een miskraam willen hebben... Want misschien met samenloop van omstandigheden... bij ons op werk weten ze nog niet van dat ik zwanger ben, met gevolg dat ik soms wel dagen van 10u heb... Ben blij dat jullie er zijn... Groetjes
Ook hier een reactie. Ik zal het inderdaad lekker vertellen. Zeker weten dat het haar opfleurt. Wij hebben zoiets meegemaakt met mijn schoonvader vorig jaar. Helaas in Oktober overleden en dus niet meegemaakt dat wij nu zwanger zijn. Mijn schoonzus is ook zwanger en bijna uitgerekend en hij heeft daar heel veel plezier mee gehad met alle verhalen en echo's.
Noushis: wat vervelend zeg! Mijn schoonvader is helaas afgelopen zaterdag overleden aan kanker... Heel vervelend allemaal. Hij wist niet dat ik opnieuw zwanger ben, niet dat hij dan nu nog geleefd zou hebben, maar da had hij misschien wel nog wat fijne minuten of uren gehad, omdat hij dan nog even aan andere dingen kon denken. Leuke dingen. Ik zou willen dat we het hem verteld hadden al. Maar misschien ligt dit voor jullie helemaal anders... Heel veel sterkte voor je ma en natuurlijk ook voor jullie. En hopelijk kun je ook nog een beetje genieten van je zwangerschap, hoe cru dat ook klinkt misschien... Liefs
meissie wat erg! ik begrijp wat je bedoeld. Ik zou het ook vertellen. Ik denk dat zulk goed nieuws haar echt kracht geeft.En het is natuurlijk ook afleiding op die verschrikkelijke ziekte. Heel veel sterkte voor jullie allemaal
Mijn moeder kreeg borstkanker vlak voor we trouwden...die periode was ze wel lekker druk met de bruiloft dus had niet veel tijd om zorgen te maken over de operatie enzo....nu is ze nog herstellende. Duurt lang voordat je geestelijk en lichamelijk weer oke bent...chemo hakt er in! Ze zat in een zwaare dip toen ik vertelde dat ik zwanger was...ze vleurde helemaal op...had er weer zin in het leven...het kan een boost geven. Misschien even aankijken hoe ze er onder is vrijdag..