Hallo allemaal, Vorige week had ik al ergens in een topic verteld dat mijn bloeddruk wat aan de hoge kant was...nu ben ik gisteren door de VK doorgestuurd naar de Gynaecoloog...en die wil me onder behandeling houden....Ik moet nu twee keer in de week naar het ziekenhuis om mijn bloeddruk te meten. Ook hebben ze geconcludeerd dat babie wat aan de kleine kant is en dat in combi met die iets te hoge bloeddruk kan tot zwangerschapsvergiftiging gaan leiden. Dit willen ze natuurlijk voorkomen. Maar de echte domper is dat ik ook niet meer thuis mag bevallen.............................JAK!!! Nou dat wou ik ff kwijt!
Rot voor je joh! Het is al vervelend dat je bloeddruk aan de hoge kant is, maar als je dan ook nog eens hoort dat je niet thuis mag bevallen... Zou ik ook heel erg vinden. Naja, je kan je er maar beter bij neerleggen denk ik. Anders ga je je alleen maar op lopen vreten. Alles gaat vast prima in het ziekenhuis en dan ben je ook snel weer thuis met de kleine! Kop op!
Even een oppepper voor jou! Ik kan hier namelijk ook niet zo gemakkelijk thuis bevallen (Duitsland he) en heb me er maar aan toe gegeven dat ik in het ZH ga bevallen. Eerst wel jammer, maar uiteindelijk: heerlijk!! Ik heb een website van het ziekenhuis waar ik straks zal zijn. Ik hoef niets thuis voor te bereiden (matjes, kleedjes, bed hoger, alle viezigheid ergens kunnen opvangen) en ze hebben daar een prachtige kamer om te bevallen met een bal, een kruk, een bad, een hele rij ontspanningstheorieën waar je op terug kunt vallen en boven alles, ik heb alles en iedereen om me heen om me precies te geven wat IK wil! Anyway, even de voordelen van een ZH bevalling, zodat je er niet te veel door in de put zit. Hopelijk gaat het met jou en je baby snel weer wat beter, want zeker door die controles raak je ook onzeker. Rustig aan!
Natuurlijk is het jammer maar beter in alle rust naar het ziekenhuis vertrekken dan dat je bevalling al aan de gang is en je moet dan nog hals over kop naar het ziekenhuis. Ik ben zelf ingeleid dus ik moest wel naar het ziekenhuis maar heb er geen negatieve ervaring aan overgehouden. Ik vond de sfeer erg gezellig en de assistentie goed. Succes meid nog even en je kleintje is er, op welke manier dan ook!! 8)
probeer het van de positieve kant te zien had het zelfde bij mijn eerste bevalling nu heb je geen twijvels meer als je er goed aan gedaan had om thuis te bevallen
Dank jullie wel voor de reacties. Ik maak me er niet al te druk over hoor, ik heb me er inmiddels bij neergelegd. Maar idd wat hier ook al gezegd wordt, die extra onderzoeken maken je extra onzeker....het zal toch allemaal wel goed gaan en ooh jee ik heb het al 5 minuten niet gevoeld moet ik nu bellen, of..moest ik nou bellen als ik hoofdpijn had of als het aanhield...na ja ik loop me de hele dag af te vragen of ik het ziekenhuis nou moet bellen of niet......vermoeiend hoor....!
Gelukkig houden ze je goed in de gaten. Kan me wel voorstellen dat dat extra onzekerheid met zich meebrengt. Altijd jammer dat als je je hebt ingesteld dat je thuis mocht nu naar het zh moet.Maar dan weet je wel zeker dat ze alles goed in de gaten kunnen houden
Ik mag ook niet thuis bevallen dat is al een paar jaar zeker ivm crohn Maar ik zelf vind het heerlijk! Ook omdat ik een keizersnee krijg rond week 38 En als er wat verkeerd gaat *afkloppen* dan heb ik ook gelijk hulp