hee meiden, ten eerste, ik ben er niet ziek van hoor en ik vind het ook helemaal niet erg, neem het allemaal voor lief, want ben enorm blij met ons 2e wonder!! Maar je leest overal dat je misselijkheid kunt voorkomen door kleine beetjes te eten. Maar ik kan dan wel de hele dag blijven eten... ik ben de hele dag weeig (niet spugen hoor) en dat gevoel is alleen maar weg als ik eet! Voordat ik eet en als ik klaar ben voel ik me meteen weer misselijk/weeig. Maar kan moeilijk de hele dag blijven eten hahaha (heb dan vooral trek in hartige dingen) dus heeft er nog meer iemand een tip of idee hiervoor? Straks ben ik van al het eten al tonnetje rond en nog niet eens van de baby Liefs Makkie
het enige wat ik je kan adviseren is eet geen dikmakende producten maar groente of fruit stukjes komkommer bijvoorbeeld steeds een klein stukje of worteltjes (ik persoonlijk vind ze vreselijk maar als jij hetw el lust)
het enige wat ik je kan adviseren is eet geen dikmakende producten maar groente of fruit stukjes komkommer bijvoorbeeld steeds een klein stukje of worteltjes (ik persoonlijk vind ze vreselijk maar als jij hetw el lust)
had ik deze keer ook..... Is na een paar weken weer beetje normaal geworden en in het begin ietsje meer aangekomen en nu minder, dus heft elkaar weer op 1e zw kreeg ik tussne de middag alleen maar kaassouffle's naar binnen, en evengoed maar in totaal 12 kg aangekomen toen. Maar ik dnek dat als je weeeige gevoel beter gaat of weg gaat, dat je dan waarschijnlijk je eetpatroon ongemerkt aanpast
Ik had hetzelfde (ook bij na een paar weken weer weg), maar ben er niet van aangekomen, dus ik zou zeggen: leef je uit Ik zorgde wel dat ik 2 boterhammen meer bij me had naar mijn werk (zodat het niet al te ongezond werd), maar verder haalde ik geregeld eierkoeken erbij, of stroopwafels, of een amandelbroodje Je hebt, zeker in het begin, die extra energie gewoon ook nodig, dus eet lekker door. Ik geloof niet dat het kwaad kan...
dank jullie wel! hihihi, nou ik leef me ook uit hoor, ik kan gewoon niet NIET eten! Zodra ik stop met eten word ik weer misselijk, dus gaat er weer wat naar binnen.... dit had ik bij mijn zoontje's zwangerschap niet zo erg! Net nog 3 boterhammen met eiersalade en beenhamsalade gegeten...pffffff ik lust er nog wel eentje....
Hoi Makkie, Ik heb precies hetzelfde en ik moet zeggend at de kilo's er aan vliegen! Ik schrik er wel van hoor en vraag mezelf ook echt af hoe het moet als ik straks 20 of 25 kilo aan ben gekomen. De vorige keer was ik zwanger van een tweeling en toen had ik dit niet, ik was echt heel weinig aangekomen, maar nu? Ik lijk wel een vreetmachine hahahahahaha zoals jij ook al aangeeft: ik moet wel anders voel ik me echt niet goed worden. Als ik me zo weer voel en ik vertik het om toch iets te eten dan moet ik zelfs overgeven, zo erg is het bij mij. Laten we maar hopen dat het gauw voorbij is want echt een oplossing hiervoor is er niet ben ik bang
Hoi iedereen, Ik ben morgen 8 weken en herken dit enorm! Ik heb een zeurderige misselijkheid, een constant gevoel en dit blijft alleen weg als ik eet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin ook wat slechte dingen naar binnen heb gewerkt. Ik heb komende week mijn eerste afspraak met de vk en nu al 3 kg aangekomen! Sinds gisteren voel ik me iets beter en heb het voornemen weer te gaan sporten en vooral: op mijn eten letten! 3 jaar geleden ben ik nml 10 kg afgevallen nadat ik te zwaar was en dat wil ik niet meer terug...
haaii dit had ik ookmmar het werd echt belachelijk!!! dus alsik net gegeten had en ik voelde dat ik weer moest eten, at ik een stukje komkommer of fruit. nu heb ik een normaal eetpatroon maar ben wel 16 kilo aangekomne. tot nu toe
hihi bekend 'probleem' dus! Tja, als ik niet eet dan word ik snel weer beroerd, maar als ik dan iets gegeten heb is dat gevoel binnen no-time weer terug! Dus het eten heeft eigelijk ook geen zin.... het gekke is dat als ik opsta ik eigelijk geen last heb... na het ontbijt begint dit gevoel pas. Mss moet ik dan maar helemaal niet eten hahahaha
Ik heb het ook zo erg... Moet eten en blijven eten anders kokhals ik de dag door... Dus toen ik mijn broodje voor de avond vergat meetenemen en na het douchen het wou eten begon ik te kokhalzen Hubbie sprinte naar beneden om me te "redden" hihi Zooo lief! Maar ohhh zo irritant!